16 مهر 1392
شماره خبر: 107605

اقدامات عمرانی مقدمه توسعه استان است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اقدامات عمرانی مقدمه توسعه استان است


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز نگاه توسعه ای به استان البرز را الزامی دانست و عنوان کرد: اقدامات عمرانی مقدمه توسعه و پیشرفت در استان است.
مجید حاجی غلام سر یزدی با بیان این مطلب در اولین نشست استاندار البرز با مدیران و کارمندان استانداری که با حضور معاونان سابق و معاونان جدید استاندار البرز در سالن شهدای دولت برگزار شد، به ظرفیت‌های ویژه استان البرز و زمینه ایجاد توسعه در این خطه اشاره و بر لزوم نگاه توسعه‌ای و برنامه‌ریزی دقیق در این راستا تأکید کرد. وی تحقق این مهم را در گرو تعامل هر چه بهتر مسئولان عنوان کرد و یادآور شد: ظرفیت‌های عظیمی برای پیشرفت همه جانبه در این استان فراهم است که باید از آنها به نحو مطلوب بهره جست.
نگاه هدایت محور و نظارتی معاونت عمرانی بر شوراها و شهرداری ها حاکم می شود
سریزدی همچنین نگاه هدایت محور حوزه معاونت عمرانی بر شوراها و شهرداری ها را لازم و انکارناپذیر دانست و متذکر شد: دستیابی به همه اهداف و امور مشکلات و سختی‌های فراوانی در پی خواهد داشت اما با نگاه و روحیه مثبت می‌توان به همه مشکلات فائق آمده و در مسیر پیشرفت و آبادانی در استان قرار گرفت.
استان البرز مانند رودخانه ای خروشان است
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز فعالیت در سطح استان البرز را به رودخانه ای خروشان تشبیه کرد و گفت: با فعالیت در حوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی و .... استان ممکن است با آسیب ها و فرصت هایی مواجه شویم.
حركت استان البرز در دولت «تدبير و اميد» باید رو به جلو باشد
وی با بیان اینکه سطح توقع مردم از دولت تدبیر و امید بیشتر از دولت های قبلی است، گفت: از این رو ما زمان برای فرصت سوزی نداریم بنابراین با این انتظار از مسئولان، باهیچکس تعارف نداریم.
اولین مشکل استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود