28 خرداد 1393
شماره خبر: 124230

شبی که برای پرسنل شهرداری با لبخند گذشت

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

شبی که برای پرسنل شهرداری با لبخند گذشت


شب گذشته اهالی خانواده ای از جنس شهرداری در سالن بزرگ شهیدان نژادفلاح گرد هم آمده و به شادباش اعیاد ماه شعبان و برپایی جشنی به این مناسبت پرداختند.
شهر هنگامی دارای نشاط عمومی خواهد بود که سازمان ها و دستگاه ها به تناسب وظیفه و میزان ایفای نقش خود در شهر، نسبت به پرسنل و نیروهای تحت امر نیز احساس مسئولیت کرده و پیوسته به تقویت روحیه آنان بپردازند؛ که یکی از این اقدامات گردآوری نیروها و خانواده های شان در محیط های پرنشاط و اجرای مراسم جشن و شادی است.
به همین مناسبت اداره رفاه شهرداری کرج شب گذشته و همزمان با ماه پربرکت شعبان، از نیروهای این دستگاه خدمات رسان و خانواده های شان دعوت به عمل آورد تا در سالن نژادفلاح حضور یافته و در جشنی که به مناسبت اعیاد مبارک این ماه تدارک دیده شده بود، شرکت کنند. اجرای این جشن را که با استقبال نیروها و خانواده های شهرداری کرج روبرو شده بود، محمود شهریاری به عهده داشت که با اجرای پرهیاهو و نشاط، لحظات شیرینی را برای حاضران به ارمغان آورد.طنین صدای حمید فولادی از خوانندگان نامدار کشور نیز به برگزاری این جشن نشاط و شوری مضاعف بخشید. اجرای نمایش طنز از دیگر بخش های مراسم شب گذشته بود که با بر لب آوردن لبخند و تصویر نقش شیرین تبسم بر صورت مهمانان، موجب انبساط خاطر مسئولان برگزارکننده را فراهم کرد. در این جشن، جمع زیادی از مسئولان حوزه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود