5 مرداد 1391
شماره خبر: 9442

برگزاری بزرگترین جشن حمایت و کمک به خانواده زندانیان نیازمند در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری بزرگترین جشن حمایت و کمک به خانواده زندانیان نیازمند در کرج

سپیدار آنلاین: مدیر مجموعه تالارهای شهیدان نژادفلاح از برگزاری بزرگترین جشن حمایت و کمک به خانواده زندانیان نیازمند مرکز استان البرز در کرج خبر داد.
وحید آقاشریفی با اعلام این خبر افزود: در این ماه مبارک لازم است تا توجه ویژه ای به وضعیت خانواده های زندانیان داشته باشیم. وی با بیان اینکه در جشن های گلریزان که در کرج برگزار می شود شاهد کمک های بی دریغ و خالصانه بسیاری از مردم هستیم، خاطر نشان کرد: این طرح باید در سراسر کشور برگزار شود. مدیر مجموعه تالارهای شهیدان نژادفلاح تصریح کرد: معاونت فرهنگی شهرداری کرج با همکاری کمیته امداد و سایر نهادهای استان اقدام به برگزاری بزرگترین جشن حمایت و کمک به خانواده زندانیان مرکز استان البرز کرده است.
برگزاری 30 شب جشن رمضان در تالار شهیدان نژاد فلاح
این مسئول خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره)با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری کرج 30 شب جشن رمضان همراه با برنامه های شاد و مفرح ویژه خانواده ها در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار می شود. آقاشریفی اظهار داشت: این جشن با حضور مسئولان و مدیران فرهنگي اجتماعی شهر و دیگر مسئولان شهری و شهروندان در کرج برگزار می شود.
وی در خصوص مکان و زمان برگزاری این جشن گفت: بزرگترین جشن حمایت و کمک به خانواده زندانیان نیازمند مرکز استان البرز روز شنبه 7 مرداد ماه سال جاری مصادف با هشتم ماه مبارک رمضان از ساعت 21:30 لغایت 23 در تالار شهیدان نژادفلاح واقع در جهانشهر، خیابان شهید بهشتی برگزار می شود. گفتنی است؛ این مراسم با همکاری استانداری استان البرز، فرمانداری کرج، دادگستری استان البرز، دادسرای عمومی و انقلاب استان البرز، اداره کل زندانهای استان البرز، انجمن حمایت از زندانیان شهرستان کرج، شورای اسلامی و شهرداری کرج، کمیته امداد و اصناف در کرج برگزار می شود.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود