7 بهمن 1393
شماره خبر: 136420

ایجاد اتاق فکر فوتبال البرز، گامی موثر برای رونق ورزشی استان

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

ایجاد اتاق فکر فوتبال البرز، گامی موثر برای رونق ورزشی استان


چندی پیش اتاق فکر توسعه فوتبال استان البرز با تاسی از دیگر بخش ها فعالیت خود را آغاز کرده است که به اعتقاد کارشناسان ورزشی حرکتی ارزنده برای همراهی ، همدلی و پیشرفت فوتبال استان محسوب می شود.
پیش از پرداختن به این موضوع جدید در ورزش استان ، بد نیست به این نکته اشاره کنیم که واژه اتاق فکر، در یک دهه اخیر درادبیات مدیریتی وحکومتی کشور، بارها مورد استفاده قرار گرفته و ساختاری است درجامعه، سازمان و شرکتها برای تبدیل یک تفکر خام به تفکری برتر و پخته، این ساختارکه متولی هدایت ، مدیریت و رشد افکاراست می تواند ثروت نامرئی ذهن افراد ، سازمانها وجوامع را به دارایی تبدیل کند. بسیاری از سازمان ها و ادارات کشور نیز تا به امروز شاید اتاقی به نام اتاق فکر ایجاد نکرده باشند اما بدون شک از نظرات نخبگان و پیشکسوتان حوزه کاری خود در بهبود شرایط و رسیدن به وضعیت مطلوب استفاده خواهند کرد. هیات فوتبال استان البرز نیز در یک اتفاقی خوشایند با به کار گیری اهرمی به نام نیروی انسانی متخصص، اقدام به راه اندازی اتاق فکر توسعه فوتبال کرده که به طور قطع خروجی تشکیل چنین فضایی در آینده ای نزدیک رشد و پیشرفت نرم افزاری و سخت افزاری هیات استان را در پی خواهد داشت. برای آگاهی بیشتر و دقیق تر از اهداف تشکیل چنین اتاقی با رییس هیات فوتبال ، دبیر و یکی از اعضای اتاق فکر توسعه فوتبال استان البرز گفت وگویی انجام داده ایم که با هم مرور می کنیم.
شناسنامه های فوتبال استان در اتاق فکر حضور دارند
رییس هیات فوتبال استان البرز در این خصوص گفت: تلاش کردیم پیشکسوتان ، صاحب نظران و کسانی که شناسنامه فوتبال استان هستند را در اتاقی به نام اتاق فکر توسعه فوتبال گرد هم بیاوریم و از تفکرات آنها برای رشد فوتبال استان کمک بگیریم. 'محمد محمودی ' اظهار کرد: اعتقاد دارم ایجاد چنین فضایی به طور قطع به بالندگی بیشتر فوتبال کمک خواهد کرد و سود حاصل از این همفکری به جیب استان خواهد رفت. وی بیان کرد: همنشینی چکیده های فوتبال البرز در این قالب و طراحی استراتژی کاربردی در اتاق فکر ، پیشرفت کمی و کیفی ورزش را رقم خواهد زد. وی یادآور شد: به طور قطع جمع شدن نیروهای انسانی ماهر و واحد شدن تفکرات آنها قدرت فوتبال البرز را دو چندان خواهد کرد و می توانیم با قدرت بیشتری به خواسته های خود برسیم. رییس هیات فوتبال استان البرز گفت: ما بنا را بر این گذاشته ایم تا ازتجربیات افراد حاضر در این اتاق فکر برای برگزاری بهتر رقابتهای استان ، پشتیبانی از تیم های کشوری ، رونق بخش آموزش و در نهایت ارتقاء فوتبال استان بهره ببریم. وی اظهار کرد: وقتی تفکرات چکیده های فوتبال استان در یک قالب قرار بگیرد بسیار راحت تر و قدرتمند تر می توانیم خواسته های خود را بیان کنیم و از ظرفیت های استان در جهت نیل به اهداف عالی بهره گیریم. محمودی یادآور شد: امیدوارم ایجاد چنین فضایی سبب همدلی بیشتر جامعه فوتبال و رشد بیشتر این رشته در استان شود.
اتاق فکر توسعه کمی و کیفی فوتبال البرز را در پی خواهد داشت
نایب رییس هیات فوتبال و دبیر اتاق فکر توسعه فوتبال استان البرز گفت: رسیدن به نقطه ای که بتوانیم فوتبال استان را در همه بخش ها چه سخت افزاری و چه نرم افزاری درکشور سرآمد کنیم یکی از اهداف ایجاد چنین اتاقی بوده است. 'بهروز یمینی' اظهار کرد: استان البرز از حیث استعداد در شرایط خوبی دارد و امیدوارم با ایجاد بستری مناسب بتوانیم از داشته های موجود به خوبی استفاده کنیم. وی ادامه داد: اعضای اتاق فکر سالها در فوتبال استان حضور داشته و کار کردند امروز خوشحالم که در کشور نیز مطرح هستند و از نظرات کارشناسی آنها فوتبال کشور استفاده می کند. یمینی یادآور شد: تلاش ما این است فوتبال البرز با یک خرد جمعی قدرتمند تر از گذشته طی مسیر کند و به امید خدا و با همفکری و تعامل اعضای اتاق فکر توسعه ، این مهم محقق خواهد شد. دبیر اتاق فکر توسعه فوتبال استان البرز نیز اظهار داشت: ما به قدرتی فرا هیاتی برای پیشبرد برنامه های فوتبال در استان نیاز داشتیم و خوشحالم با استقبال پیشکسوتان و صاحب فکران ، این بستر ایجاد شد. بازیکن سابق تیم ملی و یکی از اعضای اتاق فکر توسعه فوتبال البرز نیز در این ارتباط ، گفت: ایجاد اتاق فکر توسعه فوتبال استان اتفاق بسیار خوبی است، اما اعتقاد دارم بسیار زودتر از این ها باید این مهم محقق می شد. 'علی اصغر مدیرروستا ' اظهار کرد: به طور قطع ایجاد چنین فضای مناسبی ، رشد و پیشرفت فوتبال استان را به همراه خواهد داشت و امیدوارم بتوانیم در این اتاق فکر به این مهم دست یابیم. سرمربی سابق تیم فوتبال پیکان تهران بیان کرد: در سال های 58 تا 66 فوتبال کرج بسیار قدرتمند بود و تهرانی ها مقابل ما کم می آوردند و امیدوارم با کمک و همفکری تک تک اعضای این اتاق فکر، دوباره شاهد بازگشت فوتبال استان به قدرت گذشته باشیم. مدیرروستا یادآور شد: اعتقاد دارم برای قدرت بیشتر جای خالی آدم هایی مانند علی کریمی ، موسوی نیا ، اکبر یوسفی و نمایندگانی از استانداری ، شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان خالی است که به طور قطع در ادامه و با نشست هایی که برگزار خواهیم کرد این کمبودها برطرف خواهد شد. وی گفت: همدلی یکی از نیازهای اساسی ورزش به خصوص فوتبال استان است و امیدوارم اتاق فکر بتواند در این زمنیه نیز گام های موثری بردارد و فوتبالی ها را به هم نزدیکتر کند. محمد محمودی ، علی اصغر مدیرروستا ، بهروز یمینی ، حمید کریمی ، منصور بیک وردی ، محمد رضا اکبریان ، فرشاد فلاحت زاده ، عباس پورفلاح ، عباس مشایخی ، بهمن گل محمدی ، امید فراغت ، امیر موسوی نیا و ماشاالله شاهرخی از اعضای اتاق فکر توسعه فوتبال استان البرز هستند که طبق گفته دبیر این اتاق ، در ادامه دو سه نفر دیگر نیز در ادامه به آن اضافه خواهند شد.


منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود