16 مرداد 1391
شماره خبر: 9893

تلاش کنیم فوتبال استان البرز را به جایگاه اصلی خود برسانیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تلاش کنیم فوتبال استان البرز را به جایگاه اصلی خود برسانیم

سپیدار آنلاین:رئیس هیئت فوتبال استان البرز در جمع خبرنگاران گفت: باید تلاش کنیم فوتبال استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
نشست خبری محمد محمودی رئیس هیئت فوتبال استان البرز شب گذشته برگزار شد در این جلسه که با حضور خبرنگاران ورزشی استان البرز برگزار شد محمد محمودی در ابتدا با تبریک به مناسبت روزخبرنگار از تمام خبرنگاران ورزش استان البرز تشکر کرد و اظهار داشت: در این مدت خبرنگاران ورزشی در استان البرز ارتباط نزدیکی با هیئت فوتبال داشته اند و امیدوارم این ارتباط در سال های آینده ادامه داشته باشد.
مشکلات و کمبود های ورزشگاه انقلاب را برطرف کردیم
رئیس هیئت فوتبال در ابتدا در خصوص عملکرد هیئت فوتبال از ابتدای سال 91 تا به امروز گفت: در این مدت سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تشکیل کمیته ها از جمله می توانم به داوران و مدارس فوتبال اشاره کنم را تشکیل دادیم، مجموعه ورزشی انقلاب وشریعتی در اجاره هیئت فوتبال است با تلاش های فراوان و حمایت های خوبی که شد مشکلات و کمبود های ورزشگاه انقلاب را برطرف کردیم. زمین های شماره های دو و سه ورزشگاه انقلاب را به شرایط مطلوبی رساندیم، برای اولین بار برای برگزاری بازی های فوتسال جام رمضان به مشکل نخوردیم و با توجه به اختیار داشتن سالن مجموعه ورزشی انقلاب این مسابقات را بدون هیچ دغدغه ای برگزار کردیم.
محمودی تصریح کرد: در بحث ارتباطات جایگاه خوبی داشتیم توانستیم بازی های تیم ملی بزرگسالان ایران ، تیم ملی جوانان جوانان و.قرار است به زودی میزبان تیم ملی جوانان سوریه هم در کرج باشیم که کمک یار فدراسیون فوتبال بودیم که فدراسیون فوتبال هم از شرایط میزبانی ما راضی بوده است. محمودی همچنین از تغییرات در برگزاری بازی های لیگ استان خبر داد و گفت: تغییرات و برنامه ریزی خوبی برای بازی های لیگ استان انجام داده ایم و باید تلاش کنیم فوتبال استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود