3 مرداد 1394
شماره خبر: 146040

قلیان ها پارک ها را محاصره کرده اند

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

قلیان ها پارک ها را محاصره کرده اند


پارک همیشه نمادی از هوای پاک ، آرامش و خانواده بوده است و کم نیستند خانواده هایی که پارک را پاتوق همیشگی خود کرده اند و در محیطی سالم به تفریح و ورزش می پردازند که هر دو مایه ی سلامت روح و جان است.
متاسفانه خانواد هایی هستند که پارک را به محلی ناامن و به دور سلامت تبدیل کرده اند و یکی از این پارک ها ،پارک گل نرگس مشکین دشت است. کرایه و خرید و فروش قلیان در پارک گل نرگس مشکین دشت پس از ساعت ۹ شب پارک را به یک قلیان سرا تبدیل کرده است. در این پارک کسب و کار کسانی که قلیان اجاره می دهند حسابی داغ است و جای تعجب دارد که از هر ده خانواده ای که مهمان این پارک می شوند شش خانواده مشتری داغ قلیان فروش ها هستند! اگر سری به این پارک بزنید می بینید ریه ها به جای هوای پاک پر از دود قلیان می شود و به جای مرهم نهادن به دردهایتان نمکی بر می شود به روی زخم هایتان! به راستی خانواده ها برای گذراندن اوقات فراغت خود کجا را باید انتخاب کنند تا خود و فرزندان خود را از این آسیب اجتماعی حفظ کنند؟
چه کسانی مسئول برخورد با ناهنجاری های اجتماعی در پارک ها هستند؟ آیا کسانی که دم از گذراندن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در محیطی سالم می زنند گذرشان به پارک ها می افتد ؟



منبع:تابناک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود