17 آبان 1394
شماره خبر: 152398

دومین حضور لاریجانی در کرج برای افتتاح پروژه عمرانی

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

دومین حضور لاریجانی در کرج برای افتتاح پروژه عمرانی


گشایش فاز نخست تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک که صبح امروز، هفدهم آبانماه جاری با حضور مردم و مسئولان صورت گرفت، با حاشیه های خواندنی همراه بود که مرور آنها خالی از لطف نیست.
* به دلیل تداخل زمانی مراسم افتتاحیه با جلسه شورای اداری استان، رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو حضور در محل پروژه، روبان را قیچی کرد و به جای حضور در مراسم، روانه استانداری البرز شد و با محوریت الزامات تهیه و تدوین برنامه ششم توسعه به ایراد سخنرانی پرداخت.
* صبح امروز دومین حضور علی لاریجانی برای افتتاح تقاطعات غیرهمسطح کلانشهر کرج رقم خورد؛ رئیس خانه ملت پیش از این به منظور گشایش پل روگذر جانبازان به ایران کوچک سفر کرده بود.
* برغم احداث و افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک از محل اعتبارات عمرانی شهرداری کرج، حضور مسئولان شهری کمالشهر در مراسم افتتاحیه بسیار چشمگیر بود و آنها در صندلی های ردیف نخست حضور پررنگی داشتند.
* بر خلاف برخی مراسمات، سخنرانی مسئولان در افتتاحیه امروز کوتاه و مختصر بود که این مهم از نگاه فرماندار کرج پنهان نماند و دکتر ایرانی را واداشت تا در سخنرانی خود از سخنرانان قبلی به دلیل خلاصه گویی و پرهیز از اطاله کلام تقدیر و تشکر نماید.
* مزین شدن پروژه با عنوان "شهدای حصارک" لبخند رضایت بر چهره حضار نشانده بود و به خصوص خانواده های معظم شهداء با مراجعه به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج، مراتب تقدیر و تشکر خود را ابراز داشته و تصریح کردند که اگر مجاهدت و ایثار شهداء نبود، امروز مجالی برای خدمت رسانی به مردم تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی وجود نداشت.
* مراسم افتتاحیه به صحنه دیده بوسی و دیدارهای گرم و صمیمی مردم و مسئولان تبدیل شده بود و جمعیت پس از حلقه زدن به دور نمایندگان مردم، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به طرح دیدگاه ها و مطالبات خویش پرداخته، همچنین تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در راستای احداث تقاطعات غیرهمسطح را ارج نهادند.
* اجرای این مراسم را حسنی از مجریان توانمند صدا و سیمای مرکز البرز بر عهده داشت که این حُسن اعتماد به هنرمندان بومی به جای پرداخت هزینه های میلیونی به مجریان شبکه های ملی بسیار مطلوب و خوش آیند است ؛ مجری مراسم نیز به خوبی از عهده این ماموریت برآمد.
* سخنرانی محمود دادگو، رئیس شورای اسلامی شهر کرج حاوی نکات معناداری بود؛ اولا از نمایندگان آتی مردم در مجلس شورای اسلامی تقاضا کرد برای کاهش مشکلات مالی شهرداریها چاره اندیشی کنند. ثانیا از اینکه دولت زیر بار برخی هزینه ها نمی رود و مسئولیت را به دوش شهرداریها می اندازد، انتقاد کرد و در خاتمه گفت :" ای کاش لاریجانی به احترام حاضرین، در مراسم افتتاحیه حضور می یافت."
* ترافیک و راهبندان های کرج صدای لاریجانی را نیز در آورد و رئیس قوه مقننه طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان خواستار تدبیر اندیشی اساسی برای رفع معضل ترافیک در مراکز استانها و کلانشهرها به خصوص کرج شد.
* در افتتاحیه امروز، همچون دیگر مراسمات بازار عکاسی های خبری و مصاحبه اصحاب رسانه با مسئولان داغ بود و مصاحبه شنودگان نیز با لبخندهایی که تحویل دوربین ها می دادند، مراتب خرسندی خود را شرکت در آیین گشایش تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک ابراز داشتند.
* هنگام امضای تابلوی یادبود پروژه نیز نوع دیگری از ترافیک حضور مسئولان حاکم بود و هر یک از مقامات استانی، شهرستانی و شهری همراه با امضای خویش، جمله ای را نیز به یادگار گذاشتند که عمده آنها حول محور تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی پروژه می چرخید.
* رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در جریان سفر به استان البرز، توفیق زیارت ضریح مطهر حضرت حبیب بن مظاهر (ع) را به دست آورد و با حضور در مصلی نماز جمعه، به ضریح این یاور حسینی (ع) ادای احترام کرد و سپس روانه محل برگزاری مراسم افتتاحیه شد.
* شهروندان کرجی با مشاهده آرایش عملیاتی نیروهای نظامی و انتظامی در معابر و خیابانها اطراف میدان حصارک، متوجه حضور یکی از شخصیت های عالیرتبه نظام اسلامی در منطقه شده و سپس برای مشاهده صحنه پاره شدن روبان پروژه با دستان علی لاریجانی، خود را به اطراف پل شهدای حصارک نزدیک می کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود