5 آذر 1394
شماره خبر: 153659

خیابان های نا ایمن کمالشهری ها را نگران کرده است

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

خیابان های نا ایمن کمالشهری ها را نگران کرده است


به گفته ساکنان کمالشهر کرج،عدم ایمن سازی برخی معابر پرتردد این شهر 120 هزارنفری از سوی شهرداری برای شهروندان مشکل ساز شده است.
خیابان پرتردد بوستان هفتم کمالشهر از مسیرهایی است که شهروندان می گویند، تردد زیاد و سرعت بالای خودرو ها در این خیابان ، امکان تردد عابر پیاده از عرض آن را دشوار کرده است.
آزیتا اسدی یکی از ساکنان حاشیه این خیابان به خبرنگار ایرنا گفت: به تازگی و به خاطر یکطرفه شدن برخی از خیابان های اصلی کمالشهر، بخش زیادی ترافیک شهری به مسیر انتقال یافته که رفت وآمد برای عابران به سختی انجام می شود. به گفته این شهروند، شهرداری کمالشهر می بایست در مسیرهای پرتردد سرعت گیر نصب کند تا حادثه ای برای عابران پیش نیاید.وی گفت: با توجه به اینکه کمالشهر در مسیر شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد قرار دارد می بایست خیابان های این شهر برای تردد مردم ایمن سازی شود. زهرا افکاری شهروند دیگر با بیان اینکه خیابان بوستان هفتم در محدوده شهرداری کمالشهر واقع شده، اظهار داشت: مشکل نبود سرعت گیر در این خیابان بارها به اطلاع مسئولان شهری رسیده اما بی نتیجه بوده است. وی ادامه داد: اینکه مسئولان شهری کمالشهر حجم بالای تردد خودرو در خیابان مذکور را می بینند اما هیچ ترتیب اثری داده نمی شود تعجب آور است. وی ادامه داد: چند روز پیش نیز یک خودرو با یک مرد جوان که قصد عبور از عرض خیابان را داشت تصادف کرد و از محل حادثه متواری شد. افکاری اظهار کرد:در یک طرف دیگر خیابان نانوایی سنگک وجود دارد که مردم حاشیه این خیابان به ناچار مجبورند برای تهیه نان و برخی اقلام روزانه چندین بار از عرض خیابان عبور کنند. محمد ادیبی یکی دیگر از ساکنان کمالشهر گفت: شهرداری در بخش آسفالت معابر و ایمن سازی آن ها کم توجه است و مردم از این وضعیت رنج می برند.وی اظهار کرد: درخواست نصب سرعت گیر در معابر پرتردد توقع بالایی از سوی شهروندان نیست. این شهروند با بیان اینکه روزانه شمار زیادی دانش آموز از معابر اصلی شهر تردد می کنند، گفت: نصب پل عابر پیاده و سرعت گیر باید در نگاه نخست مسئولان شهری باشد. تلاش خبرنگار ایرنا برای کسب نظر مسئولان شهری کمالشهر بی نتیجه ماند.کمالشهر در غرب کلانشهر کرج و در مسیرشهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد واقع است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود