22 آذر 1391
شماره خبر: 16417

مسیر محمدشهر- مهرشهر کرج حادثه خیز است

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

مسیر محمدشهر- مهرشهر کرج حادثه خیز است


سپیدارآنلاین: ساکنان دو منطقه پرجمعیت محمدشهر و مهرشهر می گویند: مسیر سه کیلومتری بین این دومنطقه به علت عرض کم و تردد فراوان خودروها حادثه خیز شده است.
مردم در تماس های مکرر از مسوولان برای تعریض و دوباندی کردن این مسیر تقاضای کمک کردند. آنان می گویند:باریکی جاده و وجود چاله های زیاد برای رانندگان و خودروها بویژه در شب خطر ساز شده است. ناایمن بودن جاده محمدشهر - مهرشهر سبب شده تا شهروندان این دو منطقه هر هفته شاهد چند تصادف در این جاده باشند. قادر رحیمی یکی از ساکنان مهرشهر گفت: راننده به هر اندازه ای که احتیاط کند اما تردد در مسیر های پرخطری همچون جاده محمدشهر - مهرشهر برای او مشکل ساز خواهد بود. وی ادامه داد: به رغم تردد فراوان خودروها، مسوولان محمدشهر و مهرشهر تاکنون به مشکلات این جاده خطرساز توجهی نکرده اند. مهدی مردانی که خود را یکی از کسبه حریم این جاده معرفی کرد، گفت:عرض مسیر حدودشش متر است و در عین حال در شبانه روز علاوه بر خودروهای سبک ، تعداد زیادی خودروی سنگین و نیمه سنگین از این مسیر عبور می کنند. وی بیان کرد: تردد خودروهای سبک و سنگین و خرابی آسفالت جاده سبب شده تا هر ماه تصادفات منجر به مرگ، جراحت و خساراتی در این مسیر تکرار شود. محمدشهر و مهرشهر روی هم حدود 350 هزار نفر جمعیت دارند. رئیس شورای اسلامی محمد شهر کرج گفت: بلوار محمدشهر به مهرشهر در حریم شهر قرار دارد و از نظر قانونی شهرداری ها نمی توانند در حریم هزینه کنند. نادر ایزدبین افزود: برخی شهروندان تصور می کنند که در این زمینه کم کاری از سوی شورا و شهرداری صورت گرفته است در حالیکه اداره کل راه و شهرسازی مسوولیت احداث و ایمن سازی جاده های بین شهری را عهده دار می باشد. این مسوول بیان کرد: با این حال شورای اسلامی محمدشهر با توجه به حساسیت موضوع تامین بودجه از طریق منابع استانی را برای آسفالت و تعریض جاده محمدشهر- مهرشهر دنبال می کند. وی گفت: براساس پیگیری ها امسال نسبت به آسفالت و تعریض این مسیر سه کیلومتری اقدام خواهد شد.




منبع:ایرنا

ميهمان
پاسخ 30/10/1391 - 14:54 سید داود سید موسوی
با سلام و احترام
مسئول محترم شورای اسلامی و شهردار محترم محمد شهر : اگر محدوده ای از این راه در حوزه حریم شهرداری قرار ندارد پس چرا تاکنون به مشکلات سد معبر دو ملک شخصی که در محدوده شهرداری می باشند : یکی در ابتدای این جاده (در حال حاضر مغازه می باشد ) و یک منزل تقریبا در 150 متری شروع جاده به طرف مهر شهر (بعد از دبیرستان دخترانه و اداره مخابرات ولد آباد ) و در محدوده شهرداری قرار گرفته است رسیدگی نمی شود . شایان ذکر است این مغازه و ملک باعث ایجاده یک پیچ خطرناک در این قسمت بلوار و قطع یک لاین بلوار گردیده است که باعث شده وسایل نقلیه در یک طرف بولوار و به صورت دوطرفه تردد نمایند و در سر این پیچ تاکنون چندین اتومبیل چپ کرده و یا از روبرو با هم تصادف کرده اند . به اطلاع این عزیزان می رسانم سری به محدوده شهر مهر شهر و بولوار و پارک کیان مهر بزنند . که چگونه به نحو احسن عریض و آسفالت گردیده است . آیا بودجه محمد شهر در عمران شهری کمتر از مهر شهر است. آیا این جاده مسیر تردد و ارتباط مهمی با توجه به نقش فرودگاه پیام و مسکن مهر ماهدشت در آینده نخواهد بود ، آیا جان انسانها و مهمترین مسیر 3 کیلومتری اتصال محمد شهر به مهر شهر و امامزاده شاخص این مسیر(امامزاده عبدالله (ع) ) و روستای پر جمعیت علی آباد گونه اینقدر بی اهمیت می باشد . قابل ذکر است این جاده در صورت احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی با توجه به اتصال به امامزاده عبداله می تواند یکی از بهترین مسیرهای ورزش پیاده روی باشد که در حال حاضر هم در صبهای زود و روزهای پنج شنبه برای زیارت قبور بین ولد آباد و امامزاده خیل عظیمی به صورت پیاده به نیت ورزش و زیارت ترجیح می دهند با پای پیاده این مسیر را راهپیمایی نمایند . در مسیر این بلوار انتهای روستای علی آباد گونه اگر این بولوار به صورت مستقیم تا جاده اصلی ماهدشت احداث و ادامه داده شود . که تقریبا فاصله ای تقریبا 1 کیلومتری است سبب حذف مسیر پر پیچ و خم ، خطرناک و طولانی فعلی خواهد شد . متاسفانه شهرداری و شورای محمد در بحث عمران شهری همیشه دنبال توجیه می باشند و نسبت به مناطق اطراف ضعیف عمل می کنند . و توپ را در میدارن ارگانهای دیگر می اندازند . امید که این نوشته کمکی در زمینه با اطلاع رسانی مشکلات مردم این منطقه باشد.
والسلام . داود.م
ميهمان
پاسخ 30/10/1391 - 15:19 سید داود سید موسوی
مسئولان محترم شورای اسلامی و شهردار محترم محمد شهر
با سلا م و احترام
بدین وسیله به اطلاع می رساند ، اگر محدوده ای از این راه در حوزه حریم شهرداری قرار ندارد پس چرا تاکنون به مشکلات سد معبر دو ملک شخصی که در محدوده شهرداری می باشند : یکی در ابتدای این جاده (در حال حاضر مغازه می باشد ) و یک منزل تقریبا در 150 متری شروع جاده به طرف مهر شهر (بعد از دبیرستان دخترانه و اداره مخابرات ولد آباد ) و در محدوده شهرداری قرار گرفته است رسیدگی نمی شود . شایان ذکر است این مغازه و ملک باعث ایجاد یک پیچ خطرناک در این قسمت بلوار و قطع یک لاین بلوار گردیده است که باعث شده وسایل نقلیه در یک طرف بولوار و به صورت دوطرفه تردد نمایند و در سر این پیچ تاکنون چندین اتومبیل چپ کرده و یا از روبرو با هم تصادف کرده اند(تنها مغازه لوازم منزل فروشی سر این پیچ شاهدی بر این مدعاست و تقریبا شاهد اغلب این حوادث بوده است ) . به اطلاع این عزیزان می رسانم سری به محدوده شهر مهر شهر و بولوار و پارک کیان مهر بزنند . که چگونه به نحو احسن عریض و آسفالت گردیده است . آیا بودجه محمد شهر در عمران شهری کمتر از مهر شهر است. آیا این جاده ارتباطی مهم ، با توجه به نقش فرودگاه پیام و مسکن مهر ماهدشت در آینده مسیری پرد تردد و مهم نخواهد بود ، آیا جان انسانها و مهمترین مسیر 3 کیلومتری اتصال محمد شهر به مهر شهر و امامزاده شاخص این مسیر(امامزاده عبدالله (ع) ) و روستای پر جمعیت علی آباد گونه اینقدر بی اهمیت می باشد . قابل ذکر است این جاده در صورت احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی با توجه به اتصال به امامزاده عبداله می تواند یکی از بهترین مسیرهای ورزش پیاده روی باشد که در حال حاضر هم در صبهای زود و روزهای پنج شنبه برای زیارت قبور بین ولد آباد و امامزاده ، خیل عظیمی به صورت پیاده و به نیت ورزش و زیارت ترجیح می دهند این مسیر را راهپیمایی نمایند . در مسیر این بلوار انتهای روستای علی آباد گونه اگر این جاده به صورت مستقیم تا جاده اصلی ماهدشت احداث و ادامه داده شود ، که تقریبا فاصله ای تقریبا 1 کیلومتری است ، سبب حذف مسیر پر پیچ و خم ، خطرناک و طولانی فعلی خواهد شد . متاسفانه شهرداری و شورای محمد در بحث عمران شهری همیشه دنبال توجیه می باشند و نسبت به مناطق اطراف ضعیف عمل می کنند . و توپ را در میدان ارگانهای دیگر می اندازند . امید که این نوشته کمکی در زمینه با اطلاع رسانی مشکلات مردم این منطقه باشد .
موفق باشید.
داود.م

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود