12 تیر 1395
شماره خبر: 165617

طنین شعار مرگ بر اسراییل در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

طنین شعار مرگ بر اسراییل در البرز


همبستگی میان البرزنشینان موج می زند، همه آمده اند، اینجا البرز است البرز سرفراز، شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا در کرج «ایران کوچک» طنین انداز شده است.
روز قدس روزی است که تبدیل به نماد مقابله با ظلم و استکبار شده روزی که هر مسلمان و آزاده ای در گوشه گوشه جهان شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکای جنایتکار سر می دهد، امروز اسراییل کودک کش برای هزار و یا شاید میلیون بار رسوای عالم می شود. البرزنشینان روزه دار از ساعاتی پیش و بی توجه به گرمای هوا به خیابان ها آمده اند، زن، مرد، پیر و جوان همه آمده اند با مشت های گره کرده تا بگویند که می دانند سرشاخه تمام جنایات در جهان صهیونیست است آمده اند تا از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند. مردم ولایتمدار البرز آمده اند تا جنایات رژیمی را محکوم کنند که امام خمینی (ره) در باره اشان فرمود بایستی از صفحه روزگار حذف شوند.
آزادی قدس خواسته مسلمانان جهان است
در میان جمع راهپیمایان خانواده های شهدا، ایثارگران و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم البرزی دیده می شود همه آمده اند تا حماسه حضور و وحدت به نحو احسن خلق شود در این میان یکی از شهروندان البرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: جنایات اسراییل در فلسطین دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. این شهروند در ادامه با تاکید بر اینکه هر ساله بر خود واجب می داند در راهپیمایی روز قدس شرکت کند، گفت: حضور و همبستگی میان مسلمانان نقشه های شوم رژیم غاصب اسراییل و متحدانش را نقش بر آب می کند. وی با اشاره به اینکه با حضور در راهپیمایی روز قدس به مردم مظلوم فلسطین می گوییم که تنها نیستند، گفت: آزادی قدس شریف خواسته همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است امید داریم این خواسته مهم به زودی محقق می شود. در ادامه سید حمیدطهائی استاندار البرز در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه همه ساله در طول عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران مردم سلحشور کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا می کنند، گفت: مردم با حضور خود پیام مهم حمایت از مظلومانی که با ظلم از سرزمین خود آواره شدند را به جهانیان از جمله مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارند.
روز جهانی قدس روز نمایش اراده و ظرفیت امت اسلامی است
وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس در واقع حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، افزود: دین و مرام ما در طول ۳۷ ساله نظام جمهوری اسلامی این بوده که از مظلومین دفاع کرده و در عین حال روحیه آزادی خواهی را نیز به گوش جهانیان برسانیم. وی با تاکید بر اینکه از زمانی که فلسطین اشغال شده حضور صهیونیست ها در منطقه شبیه یک ویروس سرطانی است که دائما بر بدنه و پیکره جامعه اسلامی لطمه وارد می کند، تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل عامل بسیاری از گرفتاری های مسلمانان است. در ادامه سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه فلسطین پاره تن است، افزود: روز جهانی قدس روز نمایش اراده و ظرفیت امت اسلامی در مصاف با راهبردها و سیاست های جنایت آمیز آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان علیه جهان اسلام است. سردار استاد حسینی گفت: مردم فلسطین سال ها است که زیر چکمه های جنایتکاران صهیونیست له می شوند و ما باید به حکم مسلمانی از آنان و تمام مظلومین عالم دفاع کنیم و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس کمترین کاری است که در حق مردم مظلوم و ضعیف فلسطین انجام می دهیم و مردم مظلوم فلسطین با مشاهده حضور پرشوردر راهپیمایی روز قدس به آینده رهایی بخش امیدوار خواهند شد.
روز قدس نماد بارز فرهنگ غنی اسلام در مقابله با ظلم و استکبار است
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان البرز اضافه کرد: روز قدس روز فریاد امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن و اعلام پایبندی ملت ایران به آرمان های بلند انقلاب اسلامی است و امروز که رژیم صهیونیستی و آل سعود کودک کش جنایات خود را زیر سایه حمایت های شیطان بزرگ صورت می دهند فریاد مرگ برآمریکا شعار همیشگی و محوری روز قدس خواهد بود.
در ادامه فرمانده انتظامی استان البرز در اظهار کرد: روز قدس روز بزرگی است که پیام های بسیار مهمی دارد و امروز ملت شریف ایران به عنوان متولیان این روز، الگو و سرمشق ملت های آزادیخواه جهان هستند. سردار بخشعلی کامرانی صالح ادامه داد: ابتکار هوشمندانه امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس در حقیقت خون تازه ای است که در رگ های امت اسلامی جریان می یابد و جلوی فراموشی آن را می گیرد. فرمانده انتظامی استان البرز گفت: روز قدس نماد بارز فرهنگ غنی اسلام در مقابله با ظلم و استکبار است و به همه مردم جهان این پیام را می رساند که همانگونه که امام حسین علیه السلام در مقابل حاکمان ظالم زمان خود زیربار ستم نرفت امروز ملت های ستمدیده و مظلوم جهان نیز با تبعیت از آن بزرگوار در مقابل استکبار جهانی می ایستند و حرفشان را به گوش دنیا می رسانند.
روز جهانی قدس تجلی گاه حمایت از مظلومان جهان است
در ادامه حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره بر اینکه روز جهانی قدس تجلی گاه حمایت از مظلومان جهان است، گفت: حضور ملیونی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس مشتی محکم بر دهان مستکبران و زور گویان عالم به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی است که با استفاده از شیوه تزویر و ظلم اقدام به غضب اراضی فلسطین کرده است.
وی در پایان با اشاره به اینکه لبیک به ندای تاریخی امام و حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از فلسطینیان نشانگر حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مظلومان عالم است، گفت: امروز رژیم پوشالی صهیونیستی دچار رعب و وحشتی شده است که شعار از نیل تا فرات را فراموش کرده و با ساخت دیوار های بلند بتونی در اطراف خود زبونی و ضعف خود را به رخ جهانیان کشانده است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود