6 اسفند 1390
شماره خبر: 5153

آشفته بازار بزرگترین مجموعه ورزشی البرز/ تداخل نمایشگاه با بازیها

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

آشفته بازار بزرگترین مجموعه ورزشی البرز/ تداخل نمایشگاه با بازیها

در روزهای حساس برای تیم های والیبال و فوتبال سایپای البرز باز هم مسئولان به وعده های خود عمل نکردند و این بار جام قهرمانی والیبال یا خطر سقوط تیم فوتبال سایپا را به نمایشگاه بهاره ترجیح دادند.
نتایج شایسته نارنجی پوشان در این فصل رقابت های لیگ برتر والیبال موجب شده مردم والیبال دوست کرج رغبت زیادی به بازی‌های این تیم نشان بدهند و امروز مشاهده می‌کنیم که در بازی‌های خانگی سایپا بخش اعظمی از ظرفیت سالن دو هزار و 500 نفری انقلاب پر است و گاهی اوقات بسیاری از مردم پشت درهای بسته می‌مانند این نشان می دهد با مسجل شدن صعود سایپای البرز به مرحه پلی آف و بازی های این تیم در ماه جاری شاهد روزهای بیادماندنی در این مجموعه خواهیم بود. از سوی دیگر تیم فوتبال سایپای البرز هم در اسفند ماه باید دو دیدار مقابل تیم های فجر سپاسی شیراز و تراکتورسازی تبریز برگزار کند. دیدار با با تراکتورسازی در چند سال اخیر با استقبال خوب مردم مواجه بوده که بیش از 15 هزار هوادار را در ورزشگاه انقلاب دور هم جمع می کند.
نکته جالب توجه این است که با نزدیک شدن به پایان سال قرار است نمایشگاه‌ بهاره در پارکینگ مجموعه ورزشی انقلاب برپا شود. در سال گذشته برگزاری این نمایشگاه در ورزشگاه انقلاب باعث انتقاد خیلی از رسانه ها شد که چرا از یک محیط ورزشی برای نمایشگاه بهاره استفاده می شود که رئیس اداره تربیت بدنی وقت، اعلام کرده بود که دیگر چنین نمایشگاهی در مجموعه ورزشگاه انقلاب برگزار نخواهد شد.
به نظر می رسد تعهدات مسئولین شهر به باشگاه سایپا بی فایده بوده است و هنوز برای موفقیت تیم های فوتبال و والیبال سایپا تلاشی نشده است چرا که برگزاری چنین نمایشگاهی از برگزاری دیدارهای سایپا مهم تر است.
اداره کل ورزش و جوانان استان البرز مخالف برگزاری نمایشگاه بهاره در مجموعه ورزشی انقلاب است
معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و مدیر مجموعه ورزشی انقلاب در این خصوص گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز کاملا مخالف برگزاری نمایشگاه بهاره در مجموعه ورزشی انقلاب بوده ولی فرمانداری اعلام کرده به خاطر نبودن محیط باز در این منطقه از استان باید این نمایشگاه در پارکینگ مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود. محسن جمالپور ادامه داد: صد در صد با صعود تیم والیبال سایپای البرز به مرحله پلی آف و دیدارهای تیم فوتبال این باشگاه مقابل تراکتور سازی تبریز استقبال خوبی از بازی های به عمل می آید و هم هواداران و هم همشهریان که برای خرید به نمایشگاه بهاره می آیند دچار مشکل خواهند شد.
هیچ هماهنگی با باشگاه سایپا نشده است
سخنگوی باشگاه سایپا نیز اظهار داشت: متاسفانه بخش اعظمی از پارکینگ مجموعه ورزشی انقلاب را برای برگزاری نمایشگاه بهاره آماده کرده اند که هیچ هماهنگی با باشگاه سایپا نشده است. سعید تقی‌زاده ادامه داد: در بازی های والیبال و فوتبال که سایپا میزبان آن خواهد بود به احتمال فراوان هواداران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد. تقی زاده گفت: حتی با نزدیک شدن به دیدار پلی آف لیگ والیبال هواداران از شهرستان هم به استان البرز خواهند آمد تا تیم شهر خود را مقابل سایپا تنها نگذارند و به نظر من با این شرایط تماشاگران با مشکل مواجه خواهند شد. سخنگوی باشگاه سایپا یادآور شد: هر ساله برای بازی سایپای البرز و تراکتورسازی بیش از 15 هزار نفر به استادیوم می آید و تمام ظرفیت پارکینگ پر می شود که امیدوارم تا آغاز این دیدار نماشگاه بهاره به پایان برسد تا هواداران با مشکل مواجه نشود. وی در پایان گفت: باید همه مسئولان استان کمک کنند تا تیم فوتبال و والیبال سایپای البرز بتواند به حق خود برسد و افتخار بزرگی برای ورزش استان به دست آید.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود