26 مهر 1391
شماره خبر: 13379

انتقال غیر منتظره بازی های والیبال سایپا به تهران

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

انتقال غیر منتظره بازی های والیبال سایپا به تهران

سپیدار آنلاین: دیدار تیم های والیبال سایپا و پیکان در آغازین هفته لیگ برتر کشور که قرار بود در سالن انقلاب اسلامی کرج برگزار شود، در اقدامی غیر منتظره به خانه والیبال تهران منتقل شد.
پیش از این قرار بود این دیدار راس ساعت 17 روز چهارشنبه هفته جاری در سالن والیبال انقلاب کرج برگزار شود که با درخواست باشگاه سایپا و موافقت فدراسیون والیبال، این دیدار راس ساعت 15روزچهارشنبه در خانه والیبال تهران برگزار می شود. این در حالی است که حضور سایپای البرز در کرج باعث شده بود طرفداران زیادی برای حمایت از این تیم در فصل گذشته به سالن مجموعه ورزشی انقلاب بیایند و حتی در دیدار های نیمه نهایی و فینال خیلی از طرفداران این تیم به خاطر تکمیل بودن ظرفیت سالن نتوانستند بازی تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا کنند. لغو این بازی خانگی و انتقال محل بازی از کرج به تهران سبب شد خبرنگار مهر پی گیر اتخاذ این تصمیم شود.
هیئت فوتبال استان قیمت بالایی را برای اجاره ورزشگاه اعلام کرد
بهزاد فروغی سرپرست تیم والیبال سایپای البرز در خصوص اتخاذ این تصمیم گفت: در اتخاذ این تصمیم به جوانان و علاقه مندان به والیبال در استان البرز ظلم شد در دیدار های والیبال سایپا اکثر تماشاگران این تیم را نوجوانان و جوانان تشکیل می دادند که پس از درخشش والیبال سایپا خیلی از این جوانان به این رشته ورزشی رو آوردند. وی ادامه داد: متاسفانه تعاملی میان مسئولان ورزش استان البرز و باشگاه سایپا انجام نشد با توجه به اینکه ورزشگاه انقلاب در اجاره هیئت فوتبال استان البرز است در جلسه ای که برگزار شد هیئت فوتبال استان قیمت بالایی را برای اجاره ورزشگاه اعلام کرد که از نطر باشگاه سایپا قیمت نا معقول و نامتعارفی است. فروغی تصریح کرد: باید از اداره کل ورزش استان البرز گله کنم که با وجود این که در سطح استان فقط یک سالن استاندارد وجود دارد این ورزشگاه را به اجاره هیئت فوتبال در آورده است و ما را طرف حساب آنها کرده است، من تقاضا دارم که این مشکل بزرگ هر چه زودتر حل شود و تیم والیبال سایپای البرز در ادامه بازیهای خانگی خود درکرج به میدان برود.
شرایط سایپا برای حضور تیم والیبال در کرج مهیا نبود
محمودی رییس هیئت فوتبال استان البرز هم در این ارتباط گفت:ورزشگاه انقلاب در اجاره هیئت فوتبال استان است و تا به امروز هیچ نامه و در خواستی از سوی باشگاه سایپای البرز برای انجام بازی های تیم والیبال در سالن مجموعه ورزشی انقلاب به هیئت فوتبال ارسال نشده و حتی با این وجود در جلسه ای که با مسئولان این باشگاه برگزار کردیم آنها هم تمایلی نداشتند در کرج به میدان بروند. وی ادامه داد: دوستان موضوع را جور دیگر عنوان می کنند و به نوعی حقیقت و علت اصلی این تصمیم را پنهان می نمایند در حالی که دلیل اتخاذ این تصمیم به خاطر این است که خیلی از بازیکنان والیبال سایپا در تهران زندگی می کنند و برای آنها سخت است به کرج بیایند بنابراین باشگاه سایپا تصمیم گرفته دیدار های خود را در تهران برگزار کنند که این اقدام نوعی بی احترامی به هواداران البرزی است که آنها همواره دم از حمایتشان می زنند! رئیس هیئت فوتبال استان البرز ادامه داد: هیئت فوتبال و والیبال استان البرز از حضور سایپا در کرج استقبال می کنند ولی به نظر می رسد شرایط سایپا برای حضور تیم والیبال در کرج مهیا نبوده است و آنها نیز خود علاقه مند هستند با دستاویز قرار دادن بهانه های واهی قید میزبانی مسابقات را در البرز بزنند.






منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود