22 مرداد 1391
شماره خبر: 10164

ایمن‌سازی 4 نقطه حادثه خیر در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

ایمن‌سازی 4 نقطه حادثه خیر در استان البرز

سپیدار آنلاین: مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان البرز گفت: طرح ایمن‌سازی راه‌های البرز با انجام چهار پروژه اصلاح مهندسی نقاط حادثه خیز در این استان تداوم یافته و طرح‌های فوق در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
مهدی ضیایی‌پور اظهار داشت: یکی بزرگ‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان در ایران مربوط به حوادث رانندگی است که متاسفانه سالانه تعدادی از هموطنان ما بر اثر سانحه تصادف آسیب جانی می‌بینند. وی تصریح کرد: با بررسی‌ها و کارهای کارشناسی انجام شده، تصادفات و حوادث جاده‌ای دارای سه عامل اصلی و مهم هستند که عبارتند از نقص فنی خودروها، نقص مهندسی جاده‌ها و بالاخره خطای انسانی که ناشی از عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و یا اشتباهات راننده است.
مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان البرز گفت: آنچه که در حوزه اختیارات راه و شهرسازی استان البرز قرار دارد را در تلاش هستیم تا رفع کنیم. ضیایی‌پور افزود: به همین دلیل طرح‌هایی برای اصلاح مهندسی جاده‌ها و راه‌های این استان و همچنین رفع نقاط حادثه‌ خیز در البرز در دست اجرا داریم. وی گفت: مهم‌ترین پروژه‌ای که برای ایمن‌سازی راه‌ها داریم مربوط به به جاده چالوس است که بخش‌های مهمی از این جاده هم اکنون ایمن‌سازی شده است. مدیر کل اداره راه و شهرسازی البرز در ادامه با اشاره به در دست اجرا بودن چهار طرح عمرانی در حوزه ایمن‌سازی راه‌های این استان بیان داشت: این طرح‌ها در بزرگراه تهران – کرج، کرج – قزوین، اشتهارد و نظرآباد است. ضیایی‌پور متذکر شد: پروژه‌های فوق همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم در زمان افتتاح آنها مسئولان ارشد کشور به ویژه وزارت راه و شهرسازی را بتوانیم به استان البرز دعوت کنیم. این مسئول تاکید کرد: به طرح قطع بهره‌برداری از این پروژه‌ها موجب کاهش چشم‌گیر میزان تصادفات جاده‌ای و به طبع آن کاهش خسارات جانی و مالی شهروندان خواهیم بود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود