14 مرداد 1391
شماره خبر: 9798

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه اتصال بزرگراه همت به کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه اتصال بزرگراه همت به کرج

سپیدار آنلاین: مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان البرز از راه‌اندازی و بهره‌برداری فاز نخست پروژه اتصال بزرگراه‌ همت به کرج در عید سعید فطر خبر داد.
مهدی ضیایی‌فر اظهار داشت: همان طور که مردم استان البرز اطلاع دارند، یکی از پروژه‌های ملی و بسیار بزرگی که در این استان پیگیری می‌شود، طرح اتصال بزرگراه همت به شهرستان کرج است. وی تصریح کرد: با توجه به اینکه عملیات عمرانی این طرح توسط پیمانکاران و دستگاه‌های دو استان تهران و البرز اجرا می‌شود، ادارات مرتبط این استان‌ها زیر نظر وزارتخانه راه و شهرسازی تکمیل پروژه فوق را به صورت همزمان انجام می‌دهند.
استان البرز تعهدات خود را عملی کرده است
مدیر کل اداره راه و شهرسازی البرز با بیان اینکه دستگاه‌های متولی امر در این استان بیش از 95 درصد وظایف خود را انجام داده‌اند، گفت: طی روزهای آینده باقی مانده کار نیز تکمیل خواهد شد. ضیایی‌فر افزود: بنابراین بخشی از کارها که به البرز و اداره راه و شهرسازی این استان مربوط بود تا پیش از پایان ماه مبارک رمضان به اتمام خواهد رسید. وی اعلام کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده فاز نخست پروژه اتصال بزرگراه همت به شهرستان کرج که تا پیش از این به منطقه گرم‌دره رسیده بود، به بهره‌برداری خواهد رسید. این مسئول گفت: در تلاش هستیم تا در عید سعید فطر به مردم استان البرز به ویژه مسافرانی که به صورت مداوم میان کلانشهر‌های بزرگ تهران و پایتخت تردد می‌کنند، با بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه عیدی دهیم. مدیر کل اداره راه و شهرسازی البرز در پایان اذعان داشت: این بخش از طرح ملی اتصال همت به کرج دارای حدود شش کیلومتر بزرگراه است که اتمام آن 200 میلیارد تومان هزینه داشته و به طور کامل این بودجه از محل از محل اعتبارات استانی تامین شده است.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود