26 شهریور 1391
شماره خبر: 11631

مزاحمت تلفنی عامل درگیری و قتل مهرداد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

مزاحمت تلفنی عامل درگیری و قتل مهرداد شد

سپیدار آنلاین: متهمان دستگیر شده مزاحمت تلفنی را بهانه در گیری و قتل مهرداد محمد امینی قهرمان دوچرخه‌سواری کشور اعلام کردند.
با انتشار سخنان متهمان قتل پرونده قتل قهرمان دوچرخه سواری پرونده این قتل وارد مرحله جدیدی شد. گزارش باشگاه خبرنگاران حاکی است ،‌سه شنبه هفته گذشته با مراجعه خانواده اي به دادگاه و اعلام مزاحمت تلفنی از سوي مهرداد محمد امینی قهرمان ۱۹ ساله کشوری دوچرخه سواری از وي شکایت می‌کنند. این ادعا می افزاید: درپنج شنبه شب در خیابان رستاخیر گوهر دشت طبق قرار قبلی طرفین دعوا با یکدیگر مواجه شده که این برخورد به درگیری اين خانواده‌ ۴ نفره (پدر و پسر و دو برادر پدر خانواده) با مهرداد امینی امینی منجر شده و وی به قتل می‌رسد .
مجرمان خودشان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و گزارش کشته شدن مهرداد امینی را دادند. پدر۵۵ ساله خانواده به عنوان عامل اصلی قتل مسوولیت این قتل را پذیرفته است. این در حالی است که تا پیش از این اخبار حکایت از مزاحمت یک گروه چهار نفره برای یک پسر دوچرخه سوار در گوهردشت داشت . همچنین نقل قول های منابع مختلف بر قتل یک جوان توسط ضربات متعدد ( 4ضربه) چاقو، از سوی سه نفر از متهمان، تاکید داشت. باید منتظر ماند و دید آیا ادامه تحقیقات پلیس موضوعات جدیدی را در پشت پرده این قتل افشا خواهد کرد یا نه؟




منبع: شبکه خبری البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود