1 مهر 1391
شماره خبر: 11982

مقابله با قاچاق کالا و ارز نیازمند برنامه‌ریزی و عزم جدی است

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

مقابله با قاچاق کالا و ارز نیازمند برنامه‌ریزی و عزم جدی است

سپیدار آنلاین: معاون سیاسی و انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: برای مقابله با قاچاق کالا و ارز همه مردم و دستگاه‌های مرتبط باید با برنامه‌ریزی و عزم جدی وارد عمل شوند.
مهدی آقابرابری درباره مصوبات نخستین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اشتهارد گفت: یکی از مهم‌ترین آفات اقتصادی ورود بدون ضابطه و قانونمند کالا به کشور است. وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد که دستگاه‌های مسئول در این حوزه برنامه‌ریزی جامع و کاملی را با هماهنگی و تعامل با برنامه‌های ملی تنظیم و تدوین کرده و به صورت جدی با مقوله مخرب قاچاق کالا و ارز برخورد کنند. معاون سیاسی و انتظامی شهرستان اشتهارد تاکید کرد: به طور قطع در سالی که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی آن را تحت عنوان سال حمایت از تولید ملی نامگذاری فرمودند، اگر برنامه‌ و عزم جدی برای مقابله با قاچاق کالا نداشته باشیم، نمی‌توانیم به تحقق برنامه‌های حمایتی از تولید کننده داخلی امیدوار باشیم. آقابرابری تاکید کرد: در این زمینه وجود برنامه‌ای منظم و جامع و همچنین عزم جدی مردم و مسئولان دستگاه‌های مرتبط لازم بوده و باید با همکاری و تعامل همه جانبه به جنگ پدیده مخرب قاچاق کالا و ارز برویم.
نظارت فرمانداری اشتهارد بر عملکرد دستگاه‌ها در حوزه مبارزه با قاچاق کالا
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه برنامه‌هایی در شهرستان اشتهارد برای حمایت از تولید ملی و مبارزه با قاچاق کالا در دست اقدام است، گفت: اشتهارد به تازگی از نظر ساختار اداری ارتقاء یافته و برنامه‌های ما در این حوزه نوپا است. معاون سیاسی و انتظامی شهرستان اشتهارد تاکید کرد: با این وجود ورود فرمانداری به حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز جدی است و در نخستین کمیسیونی که با حضور همه اعضا در ا ین رابطه برگزار شد، تاکید کردیم که فرمانداری اشتهارد بر عملکرد دستگاه‌های مرتبط و نحوه انجام کارها نظارت جدی خواهد داشت. آقابراری در پایان بیان داشت: همه دستگاه‌ها و مسئولان باید برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز برنامه داشته و ارز برنامه داشته و ضمن پرهیز از انجام کارهای موازی، باید از تلاش‌های دستگاه‌های دیگر حمایت کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود