18 مهر 1391
شماره خبر: 12974

دو برادر سارق در کرج دستگیر شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

دو برادر سارق در کرج دستگیر شدند

سپیدار آنلاین: رییس پلیس کرج گفت: دو برادر سارق با 460 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و منزل در این شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان افزود: روز گذشته فردی در حالی که بسیار سراسیمه و مضطرب به نظر می آمد با مراجعه به کلانتری 41 خرمدشت کرج طی شکایتی عنوان کرد که در حال عبور از خیابان بوده که دو نفر جلوی او را گرفته و با تهدید و توسل به زور مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد و یک دستگاه تلفن همراهش را گرفته و بلافاصله متواری شده اند.
وی اضافه کرد: ماموران به محض دریافت اظهارات شاکی و با توجه به حساسیت پرونده پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان تصاویر متهمان را در اختیار شاکی قرار دادند که مالباخته پس از رویت تصاویر یکی از متهمان به نام ˈ شهرام - مˈ را که از سارقان و زورگیران سابقه دار بود را مورد شناسایی قرار داد.
خیرخواهان گفت: ماموران در ادامه پیگیریها با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس مخفیگاه متهم را در خرمدشت کرج شناسایی کرده و در همان روز در یک عملیات غافلگیرانه متهم مورد نظر را به همراه برادرش به نام ˈ بهزاد - م ˈ دستگیر و در بازرسی از محل سکونت آنها تعداد چهار دستگاه تلفن همراه و یکدستگاه خودروی پراید مسروقه را کشف کردند. وی اظهارداشت : متهمان با انتقال به کلانتری و در مواجه حضوری با مالباخته مورد شناسایی قرار گرفتند و در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری اعتراف کرده و در استعلام از شماره پلاک خودرو نیز مشخص شد که خودرو از یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی به سرقت رفته و متهمان نیز به علت سرقت های متعدد خودرو و لوازم داخل آن خودرو و همچنین منزل مدتی است که تحت تعقیب هستند. خیرخواهان یاداورشد: این دو برادر سارق در ادامه بازجوییها اعتراف کردند که به همراه برادران ناتنی خود در این شهر باندی را تشکیل داده و با استفاده از خودروی پراید اقدام به سرقت منازل، لوازم داخل خودروها و زورگیری از شهروندان می کردند. وی خاطر نشان کرد: برادران سارق در ادامه تحقیقات ماموران به 460 فقره سرقت لوازم خودرو و منزل اعتراف کردند و در بررسی سوابق آنها مشخص شد که تعدادی از اعضای این باند قبلا دستگیر شده اند و این دو تن که از متهمان اصلی پرونده هستند ، پس از دستگیری همدستانشان متواری شده اند. خیرخواهان گفت: بر اساس اعترافات آنها مشخص شد که ˈشهرامˈ پس از آزادی از زندان به یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی رفته و با برادران ناتنی خود با تشکیل باندی اقدام به سرقت از شهروندان می کرده که پس از دستگیری سایر همدستانش مجددا به کرج برگشته و قصد تشکیل باند جدیدی را داشته که به وسیله ماموران دستگیر می شود. متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود