3 آبان 1391
شماره خبر: 13856

باند سرقت به عنف در کرج شناسایی و دستگیر شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

باند سرقت به عنف در کرج شناسایی و دستگیر شدند

سپیدار آنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: باند سارقان به عنف که پس از سرقت خودروها اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند با هوشیاری ماموران انتظامی کرج، شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان با اعلام این خبر گفت: ماموران گشت کلانتری 16 حصارک در حین گشت زنی به یک دستگاه پراید مشکی رنگ با سه سرنشین جوان مشکوک شدند که با استعلام از شماره پلاک آن مشخص شد که خودرو از منطقه خرمدشت به سرقت رفته است. وی افزود: ماموران بلافاصله به راننده خودروی پراید دستور ایست دادند ولی او بدون توجه به فرمان پلیس با افزایش سرعت خودرو، متواری شد. سرهنگ خیرخواهان اظهار داشت: ماموران به محض فرار متهمان به تعقیب آنها پرداختند اما متهمان در بلوار ارم هنگامی که به بن بست رسیده و راه فراری نداشتند خودرو را رها کرده و به صورت پیاده اقدام به فرار کردند. وی گفت: ماموران به تعقیب آنها ادامه دادند تا اینکه موفق شدند دو نفر از متهمان را در همان نزدیکی دستگیر کنند اما سارق سوم را که به ایست پلیس توجهی نکرده و با تیر اندازی هوایی نیز تسلیم نشد، با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک گلوله به پاهای وی، او را زمین گیر و پس از دستگیری، جهت مداوا به بیمارستان منتقل کردند. فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: با انتقال متهمان دستگیر شده به کلانتری، زن و شوهری که شاهد دستگیری متهمان بودند با مراجعه به ماموران بیان داشتند که دو شب پیش این دو سارق با همین خودروی پراید جلوی خودروی آنها را در بلوار ارم گرفته و با استفاده از قمه و اسپری اشک آور، آنها را تهدید و مقادیری طلا و وجه نقد همراهشان را به زور از آنها سرقت کرده اند. وی افزود: متهمان در باز جوئی های ماموران ضمن اعتراف به سرقت به عنف اموال زن و شوهر جوان، به سرقت خودروی پراید از منطقه خرمدشت نیز معترف شده و ادامه دادند هر سه اعتیاد شدید به مواد مخدر از نوع شیشه دارند که با تشکیل باندی اقدام به سرقت خودرو، زورگیری و خفت گیری از شهروندان کرده و از این راه هزینه اعتیاد خود را تامین می کنند.
کشف و ضبط دو قبضه قمه و شمشیر
فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: محل نگهداری اموال مسروقه در خرمدشت شناسایی و در بازرسی از آنجا پیش از 300 قلم کالا، دو قبضه قمه و شمشیر و تعدادی لوازم و وسایل دیگر کشف و ضبط شد. سرهنگ خیرخواهان با اشاره به اینکه تا کنون سه نفر از شکات این پرونده شناسایی شده اند، از شهروندان خواست چنانچه از سوی این باند سه نفره مورد زورگیری و یا خفت گیری قرار گرفته اند، جهت شناسایی متهمان به کلانتری 16 حصارک مراجعه کنند.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود