12 آذر 1393
شماره خبر: 132954

دستگيري سارق منازل و کشف 30 فقره سرقت در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

دستگيري سارق منازل و کشف 30 فقره سرقت در کرج


با تلاش ماموران انتظامي شهرستان کرج فردي که بوسيله شاه کليد اقدام به باز کردن درب انباريها و واحدهاي آپارتماني کرده و از آنها سرقت مي کرد دستگير و به 30 فقره سرقت در اين رابطه اعتراف کرد.
سرهنگ «سيد حسين سيد حقيقي» فرمانده انتظامي شهرستان كرج در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت گزارش هايي مبني بر افزايش سرقت از انباريها در منطقه گلشهر کرج بررسي موضوع در دستور کار ماموران كلانتري 39 گلشهر قرار گرفت . وي گفت : ماموران گشت کلانتري با اجراي طرح استقرار و گشت زني هاي نامحسوس در مناطقي که احتمال سرقت در آنها مي رفت به فردي برخورد کردند كه در حال بالا رفتن از ديوار آپارتماني بود . سرهنگ سيد حقيقي افزود: ماموران بلافاصله اقدام به دستگيري فرد مورد نظر کرده و پس از انتقال وي به کلانتري در بازرسي بدني از او تعداد 50 عدد كليد و شاه كليد که به وسيله آن درب انباري و منازل آپارتماني را باز کرده و از آنها سرقت مي کرد ، شدند .
سرهنگ سيد حقيقي در ادامه گفت: نامبرده پس از انتقال به كلانتري در بازجويي هاي ماموران به جرم خود مبني بر 30 فقره سرقت از منازل و انباري هاي واحدهاي آپارتماني اعتراف کرد . گفتني است ، تلاش ماموران براي كشف اموال مسروقه ادامه دارد .




منبع:پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود