28 دی 1390
شماره خبر: 4217

سارقان منازل ویلایی با 38 فقره سرقت در كرج دستگیر شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

سارقان منازل ویلایی با 38 فقره سرقت در كرج دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری پنج سارق منازل ویلایی در شهرستان كرج خبر داد .
سرهنگ 'حمیدرضا گل صباحی' افزود: در پی شكایتهای متعدد مبنی بر سرقت منازل ویلایی در كرج رسیدگی به موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی اظهار داشت: كارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود بر روی پرونده سرقتهای منازل ویلایی به دو نفر متهم به نامهای 'فرشاد' و 'رضا' كه از طایفه فیوج بوده و در امر سرقت منزل به صورت حرفه ای فعالیت دارشتند و به تازگی از زندان آزاد شده بودند مظنون و برای تحقیقات بشتر آنها را به پلیس آگاهی فرا خواندند. گل صباحی افزود: متهمان در همان تحقیقات اولیه به 10 فقره سرقت منازل ویلایی در سطح شهرستان كرج با همدستی یكی دیگر از افراد طایفه فیوج به نام سجاد - الف اعتراف كردند. وی خاطرنشان كرد: با توجه به اعترافات متهمان ، بلافاصله اقدامات پلیسی به منظور دستگیری همدست آنان آغاز شد و گروهی از ماموران پلیس آگاهی با انجام مراقبتهای ویژه در نهایت موفق به دستگیری او شدند.
وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم مقدار 430 گرم مواد مخدر ، پنج دستگاه گوشی تلفن همراه ، 10 جلد گذرنامه ، چهار عدد كارت ملی و كارت پایان خدمت و مقداری اسكناسهای خارجی و وسایل سرقتی دیگربدست آمد. گل صباحی اضافه كرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر 38 فقره سرقت از خانه های ویلایی اعتراف كردند كه با هدایت آنان تمام محلهای سرقت و مالباختگان شناسایی و یك نفر مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد. رییس پلیس آگاهی استان البرز در خصوص شیوه و شگرد سارقان گفت : متهمان پس از اطمینان از خالی بودن منازل اغلب در اوایل شب به خصوص در ایام تعطیلات اقدام به سرقت می كردند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود