25 مهر 1391
شماره خبر: 13361

دستگیری 3 نفر با 23 کیلو انواع مواد مخدر در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

دستگیری 3 نفر با 23 کیلو انواع مواد مخدر در کرج

سپیدار آنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یک زوج و یک پسرجوان که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند خبر داد.
عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: در این راستا 23 کیلو انواع مواد مخدر از آنها در دو عملیات جداگانه کشف شد. وی ادامه داد: ماموران کلانتری 30 اسلام آباد در حال اجرای طرح ایست و بازرسی در میدان امیر کبیر کرج به سمت جاده چالوس به یکدستگاه خودرو پژو 206 مشکوک شده و بلافاصله به راننده آن دستور توقف دادند، ولی راننده بدون توجه به دستور ماموران اقدام به فرار کرد. این مسئول افزود: ماموران بلافاصله به تعقیب و گریز راننده پرداختند که در نهایت خودرو در اثر سرعت زیاد با برخورد به موانع متوقف شد، اما راننده در این هنگام پس از پیاده شدن از خودرو در حالی که بسته‌ای در دست داشت به صورت پیاده اقدام به فرار کرد تا این که پس از طی مسافتی از سوی ماموران دستگیر و در بازرسی از وی، چهار کیلو مواد مخدر از نوع حشیش کشف و ضبط شد. خیرخواهان بیان داشت: در ادامه بازرسی‌ها از خودروی متهم 9 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و چهار کیلو حشیش کشف شد و متهم جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد. وی گفت: متهم دستگیر شده به نام «کامران –ر» در بازجوئی‌های ماموران اعتراف کرد که مواد مخدر مکشوفه را از تهران خریداری کرده و قصد انتقال آنها را به یکی از شهرهای شمال کشور دارد و در بررسی سوابق وی مشخص شد که او دارای سابقه خرید و فروش مواد مخدر است. خیرخواهان در ادامه به کشف شش کیلو کراک از یک زوج جوان در همان روز خبر داد و گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت یک زوج جوان در امر خرید و فروش مواد مخدر بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی کرج قرار گرفت. به گفته وی ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس دریافتند که این دو نفر با استفاده از یک‌دستگاه خودرو پژو 206 اقدام به فروش مواد مخدر از نوع کراک در مناطق مختلف کرج می‌کنند. این مسئول افزود: ماموران این دو متهم را تحت کنترل قرار داده و سرانجام در منطقه (کرج نو) در یک اقدام غافلگیرانه متهمان را در حالی که در حال فروش مواد مخدر بودند دستگیر و از داخل خودرو آنها 350 گرم کراک کشف و ضبط شد. فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل آنها مقدار پنج کیلو و 750 گرم کراک و مبلغ یک میلیون و 700 هزار تومان وجه نقد و سه دستگاه تلفن همراه که حاصل فروش مواد مخدر بود نیز کشف و ضبط شد
خیرخواهان گفت: زن و شوهر دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران اعتراف کردند که پس از تهیه مواد مخدر از نوع کراک مشتریان خود را شناسایی کرده و با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 206 اقدام به فروش مواد می‌کردند و برای این که مورد ظن قرار نگیرند و شناسایی نشوند به صورت خانوادگی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کردند. گفتنی است، متهمان دستگیر شده همراه با پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آنجا نیز روانه زندان شدند.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود