30 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142362

دستگیری سارقان منازل با 21 فقره سرقت در فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

دستگیری سارقان منازل با 21 فقره سرقت در فردیس


رییس پلیس شهرستان فردیس از دستگیری 2 سارق منازل و ساختمان های نیمه کاره با 21 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.
سرهنگ ایوب احمدی افزود: ماموران کلانتری 12 اهری فردیس روز گذشته حین گشت زنی، یک سارق را در حال سرقت مصالح ساختمانی در یک بنای نیمه کاره دستگیر کردند.
وی اظهارداشت: متهم که دارای چندین فقره سابقه سرقت در شهرستان فردیس می باشد در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر 21 فقره سرقت از اماکن خصوصی با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد. احمدی گفت: متهم در ساعات اولیه بامداد با توجه به خواب بودن ساکنان آپارتمان ها و نگهبانان ساختمان های نیمه کاره اقدام به سرقت انباری داخل حیاط و پشت بام ها کرده و اموال مسروقه را به یک نفر مالخر می فروخت. وی افزود: با راهنمایی های متهم دستگیر شده ،همدست وی و مالخر مذکور دستگیر و از آنها تعدادی اموال مسروقه شامل دینام، آهن آلات و ... کشف شد.
سرقت خودرو در تهران، دستگیری سارقان در فردیس
رییس پلیس شهرستان فردیس گفت: سارقانی که خودروی پژو پارس را در تهران به سرقت برده بودند در کمتر از دو ساعت توسط ماموران یگان امداد این شهرستان دستگیر شدند. سرهنگ احمدی افزود: ماموران یگان امداد این فرماندهی روز گذشته حین گشت زنی در بلوار مارلیک شهرستان فردس به یک دستگاه خودرو پژو پارس با دو سرنشین جوان مشکوک شده و پس از بررسی و استعلام صورت گرفته متوجه شدند که این خودرو حدود دو ساعت قبل از تهران به سرقت رفته است. وی اظهار داشت: ماموران یگان امداد بلافاصله به خودرو مذکور دستور ایست دادند که سرنشینان به محض رویت واحد گشت متواری شده و پس از مدتی تعقیب و گریز هر دو سرنشین خودرو را رها کرده و در یک ساختمان نیمه کاره مخفی شدند. احمدی ادامه داد: با محاصره این ساختمان توسط ماموران، هر دو سارق به دام قانون افتادند.شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود