21 بهمن 1394
شماره خبر: 158450

کشف 3 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

کشف 3 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در فردیس


فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از کشف سه کیلوگرم شیشه، 111 کیلو و 200 گرم مواد پیش ساز شیشه و دستگیری چهارنفر فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ایوب احمدی افزود: در پی گزارش مبنی بر این که فردی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر از نوع شیشه در سطح شهرستان فردیس فعالیت می کند بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: اکیپی از کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در راستای بررسی صحت و سقم این خبر ضمن هماهنگی با مقام قضایی به آدرس مورد نظر مراجعه و پس از ساعت ها کمین خانمی را که با خودرو به منزل مورد نظر وارد شده بود را بلافاصله دستگیر کردند. احمدی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از منزل متهم مقدار سه کیلوگرم شیشه خشک و 111 کیلو و 200 گرم مواد پیش ساز شیشه را کشف و تعداد سه نفر همدست متهم را نیز دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس در این عملیات نیز موفق به توقیف دو خودرو سواری شدند. احمدی افزود: متهمان به همراه پرونده متشکله به دادسرا اعزام و با رای قاضی پرونده راهی زندان شدند.شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود