21 آذر 1391
شماره خبر: 16350

کشف 6200 نخ سیگار قاچاق در نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

کشف 6200 نخ سیگار قاچاق در نظرآباد


سپیدارآنلاین: برگزاری همایش تخصصی کنترل دخانیات و مواد مخدر در اماکن عمومی
همایش تخصصی کنترل دخانیات و مواد مخدر در اماکن عمومی با مشارکت نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان، در فرهنگسرای مهر شهرستان نظر آباد استان البرز برگزار شد.
همایش فوق با بررسی موضوعاتی با عناوین کنترل دخانیات و موادمخدر با حضور کارکنان شبکه بهداشت، کارشناسان انتظامی شهرستان نظرآباد و پزشکان و رابطین بهداشتی این شهرستان در فرهنگسرای مهر برگزار شد. در ابتدای این همایش «آزادی پور» عضو شورای کشوری کنترل دخانیات ضمن آشنایی شرکت کنندگان با مواد تشکیل دهنده دخانیات و عوارض آن گفت: سیگار یک کارخانه کوچک تولید مواد شیمیایی است و نیکوتین موجود در آن عوارض بسیار خطرناکی برای مصرف کنندگان دارد. سروان مرادی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد نیز با تشریح وظایف نیروی انتظامی در مقابله با مواد دخانی به خصوص مواد مخدر از اقدامات ویژه این نیرو در کاهش جرائم نام برد. در پایان این همایش مستند «آیینه تلاش» برای شرکت کنندگان به نمایش درآمد و از تعداد زیادی از رابطین بهداشت و پزشکان که مطالب آموزنده ای را در خصوص موضوع مواد مخدر و دخانیات ارائه داده بودند تقدیر و تشکر شد.
کشف 6200 نخ سیگار قاچاق در شهرستان نظر آباد
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد استان البرز در اجرای طرح ایست و بازرسی در سطح این شهرستان موفق به کشف تعداد 6200 نخ انواع سیگار قاچاق از یک دستگاه خودرو پیکان شدند. سرهنگ فریدون مکرمی با اعلام این خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با اجرای طرح ایست و بازرسی در شهرستان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود