21 آذر 1395
شماره خبر: 171148

۳۲ واحد صنفی متخلف در ساوجبلاغ پلمب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

۳۲ واحد صنفی متخلف در ساوجبلاغ پلمب شد


فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از تشدید طرح نظارت بر واحدهای صنفی و پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ احمد جبارپور اظهار داشت: در اجرای طرح‌های تشدید نظارت بر واحدهای صنفی، ماموران نظارت بر اماکن عمومی با انجام بازدیدهای نامحسوس از 61 واحد صنفی، تعداد 32 واحد صنفی متخلف را پلمب کرد. وی با بیان اینکه این واحدها به سبب عدم رعایت ضوابط قانونی و تکرار تخلفات پلمب شده‌اند، ادامه داد: عدم اخذ پروانه کسب، تداخل صنفی، عدم رعایت شئونات اسلامی و عدم رعایت مواد 27 و 28 قانون نظام صنفی از جمله موارد تخلفی این واحدها است. فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: اجرای این طرح بازتاب خوبی در بین شهروندان داشته و سبب ارتقا امینت اجتماعی شده است. وی ضمن تاکید بر ادامه طرح در تمام نقاط شهرستان و قدردانی از همکاری خوب شهروندان، از مردم خواست در صورت مشاهده یا برخورد با هر گونه تخلفات صنفی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
خودروی هیوندا سانتافه با 39 میلیون ریال خلافی راهی پارکینگ شد
رئیس پلیس راه استان البرز از توقیف یک دستگاه خودروی سواری هیوندا سانتافه با 39 میلیون و 200 هزار ریال جریمه پرداخت نشده خبر داد. سرهنگ رضا اکبری اظهار داشت: ماموران پاسگاه آزادراه شهید همت حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی هیوندا سانتافه را به سبب سرعت غیرمجاز متوقف کردند. وی ادامه داد: بعد از توقف و استعلام مشخص شد که این خودرو دارای 39 میلیون و 200 هزار ریال جریمه پرداخت نشده، 60 فقره تخلف پرداخت نشده و 6 فقره تخلف حادثه ساز است. رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه بنا بر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد مراتب به مالک خودرو اعلام شده و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو اقدام به پرداخت جریمه نکند از تردد آن جلوگیری می‌شود، ادامه داد: به همین سبب خودروی مذکور توقیف و روانه پارکینگ شد.

منبع تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود