10 مهر 1396
شماره خبر: 184665

کشف 4 میلیاردی مکمل نیروزا در نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

کشف 4 میلیاردی مکمل نیروزا در نظرآباد


–با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان نظر آباد یک کارگاه دپوی مواد اولیه مکمل های نیروزا به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.
، سرهنگ «محمد کریم بیات» جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در تشریح این خبر گفت : در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر دپوی مواد اولیه مکمل های نیروزا در یک کارگاه در شهرک صنعتی نظرآباد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد قرار گرفت. این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع ، با هماهنگی مقام قضائی به محل کارگاه اعزام شدند و در بازرسی از انبار کارگاه، 255کیسه مواد اولیه پودر کاکائو، 449قوطی پودر پروتئین،20کیسه قرص فله ای و 82 قوطی آمینو بدنسازی فاقد مجوز گمرکی کشف و در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد .
سرهنگ بیات با بیان این که مواد اولیه این مکمل ها فاقد هرگونه مجوز بهداشتی بوده و با برچسب های جعلی و برند های خارجی روانه بازار می شدند، گفت : ارزش ریالی کالاهای مکشوفه چهار میلیارد ریال برآورد شده است . جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه گفت : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص مبارزه با کالای قاچاق مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستور العمل ها و ابلاغیه های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان فراورده های نفتی و کالا رصد می شود .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود