14 شهریور 1399
شماره خبر: 241284

واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین - کرج دو کشته و 25 زخمی به جای گذاشت

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین - کرج دو کشته و 25 زخمی به جای گذاشت


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین - کرج 2 کشته و 25 زخمی به جای گذاشت.

علی بابایی اظهار داشت: ساعت ۰۷:۰۴ صبح جمعه ۱۴ شهریور ماه ۹۹ واژگونی یک دستگاه اتوبوس که از مبدا تبریز به تهران در حرکت بوده، به اورژانس البرز اعلام شد.رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز بیان کرد: بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، بالگرد اورژانس هوایی و ۶ دستگاه آمبولانس و در ادامه بعلت تعداد بالای مصدومین، ۳ آمبولانس دیگر اورژانس البرز به این تعداد اضافه شدند.
به گفته این مقام مسؤول، این حادثه در مجموع ۲۵ مصدوم و ۲ فوتی (یک خانم ۶۳ ساله و یک آقا حدود ۴۵ ساله) داشت.وی افزود: بالگرد اورژانس هوایی استان طی ۳ سورتی پرواز، در مجموع ۷ بیمار را به مراکز درمانی انتقال داد که شامل ۵ مصدوم از محل حادثه به پد بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و ۲ مصدوم از بیمارستان امام جعفر صادق به پد مرکز اورژانس بوده است. اتوبوس آمبولانس نیز تعدادی مصدوم را به بیمارستان مدنی منتقل کرد.بابایی ادامه داد: مصدومین توسط آمبولانس های اورژانس البرز به بیمارستان های البرز و مدنی و امام جعفر صادق انتقال داده شده و یا در محل درمان شدند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود