16 آذر 1390
شماره خبر: 2720

سارق اتوبوس های درون شهری در كرج دستگیر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

سارق اتوبوس های درون شهری در كرج دستگیر شد

رییس پلیس كرج گفت: فردی كه با سرقت اتوبوسهای درون شهری قطعات آن را به سرقت برده و سپس خودروها را رها می كرد، در این شهرستان دستگیر شد.
به گزارش مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استانهای تهران و البرز، سرهنگ 'عبدالرضا خیرخواهان' افزود : در پی دریافت گزارشهای متعدد مبنی بر سرقت متعدد تجهیزات خودروهای سنگین و سرقت اتوبوسهای درون شهری پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور كار ماموران كلانتری 14 رسالت این شهرستان قرار گرفت. وی یادآورشد: ماموران با اجرای طرح مهار در مناطقی از شهر كه احتمال مجدد سرقت در آنجا می رفت به كنترل محسوس و نامحسوس خودروهای عبوری پرداختند. وی در ادامه افزود : ماموران در حال گشت زنی بودند كه ناگهان به یك دستگاه خودرو وانت كه در حال حمل تعدادی قطعات خودروهای سنگین بود برخورد كردند كه با دادن دستور ایست خودرو را متوقف و در بازرسی از آن تعدادی قطعات مربوط به اتوبوس و خودروهای سنگین را كشف و متهم را دستگیر و به كلانتری منتقل كردند.
خیرخواهان گفت: متهم در بازجویی ها به هشت فقره سرقت اتوبوسهای شركت اتوبوسرانی كرج و سه فقره سرقت باطری خودروهای سنگین اعتراف كرد و اذعان داشت كه اموال سرقتی را به یك نفر مالخر به نام 'احمد – ن' می فروختم كه با راهنمایی های وی احمد نیز دستگیر و به كلانتری منتقل شد. وی افزود: متهم پس از سرقت اتوبوسها ، آنها را به محلی خلوت برده و لوازم موتوری ، باطری ، رادیاتور خودرو ها را باز و سپس رها می كرد. گفتنی است ، متهمان دستگیر شده پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود