27 آذر 1390
شماره خبر: 3021

باند سارقان منازل ویلایی در كرج متلاشی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

باند سارقان منازل ویلایی در كرج متلاشی شد

رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان منازل ویلایی با 30 فقره سرقت به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال در شهرستان كرج خبر داد.
سرهنگ 'حمیدر ضا گل صباحی' افزود: در پی دریافت گزارش های متعدد مبنی بر سرقت منازل ویلایی در كرج بویژه مناطقی از باغستان ، شاهین ویلا ، گوهردشت و مهرشهر ، پیگیری موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی اظهار داشت: ماموران با بررسی مناطقی كه سرقت در آنها صورت گرفته بود دریافتند كه اغلب این سرقت ها در ساعتهای پایانی روز از ساعت هشت الی 10 شب و همه آنها با یك روش مشابه صورت گرفته است ، بنابراین ماموران با انجام كارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس و بررسی بانك اطلاعاتی سارقان ، در نهایت سرنخ هایی از اعضای این باند به دست آوردند. گل صباحی گفت: ماموران پس از چند روز كار اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه سارقان ، با هماهنگی مقام قضایی با محاصره مكان اختفای آنها متهمان را دستگیر و جهت تحقیقات تكمیلی به پلیس آگاهی منتقل كردند. وی در مورد شیوه كار متهمان افزود: سرقت بدین گونه بود كه متهمان با یكدستگاه خودرو سواری از شهریار به سطح مناطق كرج ، مارلیك ، فردیس ، مهرشهر و ... كه دارای منازل ویلایی هستند آمده و با مراجعه به درب منازل و زدن درب ، چنانچه كسی در خانه حضور داشت آدرس را به صورت اشتباهی از صاحبخانه سوال كرده و در صورتی كه كسی در خانه حضور نداشت و پس از اطمینان از خالی بودن آن مكان ، دو نفر وارد خانه شده و یك نفر به عنوان نگهبان در داخل خودرو می ماند.
رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: سارقان با شكستن نرده و قفل وارد خانه شده و اقدام به سرقت طلا ، جواهرات ، وجه نقد و اشیاء كم حجم و قیمتی می كردند و سپس با هماهنگی فردی كه در داخل خودرو بود از ساختمان خارج می شدند. گفتنی است ، متهمان دستگیر شده در بازجویی های ماموران به 30 فقره سرقت منزل كه ارزش تقریبی آن یك میلیارد و 860 میلیون ریال تخمین زده شده است اعتراف و پس از تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود