28 مهر 1403
شماره خبر: 312513

دستگیری سارق زن تلفن همراه بانوان در کرج ‏

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان



فرمانده انتظامي شهرستان کرج گفت: با هوشياري و سرعت ‏عمل مأموران سارق تلفن همراه بانوان در يک عمليات ضربتي دستگير شدند‎. ‎
سرهنگ"پيمان گودرزي" در تشريح اين خبر بيان داشت :در پي چندين فقره سرقت تلفن همراه از بانوان در مدارس و مساجد که در يکي از مناطق شهرستان کرج انجام شده، رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتري 41 قرار گرفت. وي افزود:درتحقيقات تخصصي صورت گرفته از مال باختگان مشخص شد که همه سرقت ها به يک شيوه و شگرد انجام شده و طي بررسي هاي دقيق صورت گرفته صحنه ها و محل هاي مورد نظر در زمان هاي وقوع سرقت و با استفاده از شيوه هاي نوين پليسي، هويت سارق را شناسايي کردند.
سرهنگ گودرزي اذعان کرد: مأموران با رصد فعاليت سارق مونث ، موفق به شناسايي مخفيگاه متهم شده و وي را در محل شناسايي و سريعا نسبت به دستگيري وي اقدام کردند.
فرمانده انتظامي کرج اظهار داشت: متهم دستگير شده در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابي شده ولي با تلاش ماموران کلانتري 41 و مواجهه با قرائن و مستندات و حضور 8 نفر شاکي لب به اعتراف گشود و به 15 فقره سرقت تلفن همراه از بانوان به ارزش 5 ميليارد ريال اقرار کرد. سرهنگ گودرزي در با اشاره به اينکه متهم در گفته هاي خود اظهار داشت از غفلت بانوان استفاده کرده و در فرصتي مناسب اقدام به سرقت تلفن همراه آنان مي کردم در خاتمه خاطر نشان کرد: مردم هرگونه مورد مشکوک را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود