5 بهمن 1390
شماره خبر: 4395

سیگار کارگر 30 هزار لیتر رنگ و تینر را به آتش کشید‌

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

سیگار کارگر 30 هزار لیتر رنگ و تینر را به آتش کشید‌

بی‌احتیاطی و کشیدن سیگار از سوی یک کارگر 30 هزار لیتر رنگ و تینر را در یک کارخانه واقع در کمالشهر کرج به آتش کشید.
مردم ساکن کمالشهر کرج شاهد شعله‌های عظیم آتش و دود غلیظی بودند که از کارخانه تولید تینر و رنگ در این منطقه به آسمان زبانه می‌کشید. لحظاتی بعد تماس‌های متعددی از سوی شهروندان با آتش‌‌نشانی کرج برقرار شد و ماموران این سازمان پس از ورود به محل شاهد یکی از گسترده‌ترین آتش‌سوزی‌های یک دهه اخیر بودند.
علی اسکندری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی استان البرز درباره حجم این آتش‌سوزی گفت: ماموران ما پس از نخستین تماس به محل اعزام شده و با توجه به حجم گسترده آتش‌سوزی از چند محل برای مهار حریق ماموریت خود را آغاز کردند. وی افزود: ماموران آتش‌نشانی استان البرز از پنج ایستگاه کرج، کمالشهر، خرمدشت، مهرشهر و چهارباغ به کارخانه تولید تینر و رنگ اعزام و پس از حدود دو ساعت موفق به مهار آتش شدند. اسکندری خاطرنشان کرد: حجم آتش به اندازه‌ای گسترده بود که بر اساس نخستین تخمین‌ها حداقل 30 هزار لیتر تینر و رنگ دچار حریق شده است. وی افزود: بر اساس اظهارات شاهدان علت اصلی آتش‌سوزی به احتمال فراوان بی‌احتیاطی یک کارگر و سیگار کشیدن در محل بود که این اظهارات توسط کارشناسان و متخصصان در حال بررسی است.
* حریق‌ خسارت جانی نداشته است
اسکندری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه خسارات مالی و جانی حادثه فوق به چه اندازه بوده است؟ گفت: کارشناسان در حال بررسی میزان خسارات مالی هستند، اما‌ این حادثه خسارت جانی نداشته است. وی در پایان از مدیران واحدهای صنفی خواست تا موارد ایمنی را به طور کامل رعایت کرده و با این اقدام از بروز خسارات جانی و مالی به واحدهای خود جلوگیری کنند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود