18 بهمن 1390
شماره خبر: 4796

قاتلی در كرج قربانی نقشه شوم خود شد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

قاتلی در كرج قربانی نقشه شوم خود شد

رییس پلیس اگاهی البرزگفت: فردی كه با انگیزه سرقت به منزل یكی از اقوام خود رفته بود، پس از به قتل رساندن صاحب خانه در حین فرار قربانی نقشه شوم خود شد .
سرهنگ 'حمید رضا گل صباحی' افزود: در پی اعلام مركز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یك فقره قتل در مهرشهر كرج بلافاصله ماموران كلانتری 22 مهرشهر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی اضافه كرد: ماموران در بازدید و بررسی صحنه قتل دریافتند كه جسد متعلق به فردی 67 ساله بوده كه به صورت خون آلود نقش كف اتاق افتاده است .
وی اظهار داشت: ماموران در حال بررسی صحنه جرم بودند كه ناگهان صدای فریادی از طبقه پایین آپارتمان توجه آنها را به خود جلب كرد،كه در بررسی ها مشخص شد ، فردی پس از سقوط و اصابت به آفتابگیر یك مغازه عرضه كننده مواد غذایی جان خود را از دست داده است. رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه كرد: در بازرسی مجدد از مكان جرم با توجه به به هم ریختگی منزل مقتول مشخص شد كه این فرد از اقوام مقتول بوده كه برای سرقت به منزل 'كاووس' آمده و پس از درگیری و به قتل رساندن صاحب خانه قصد فرار داشته كه سقوط كرده است. گل صباحی گفت: ماموران در بازرسی بدنی از قاتل ، مبالغ هنگفتی وجه نقد كه متعلق به مقتول بود را كشف و ضبط كردند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود