12 مرداد 1391
شماره خبر: 9730

کشف کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال درالبرز

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

کشف کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال درالبرز

سپیدار آنلاین: رئیس پلیس اگاهی البرز از کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 733 میلیون ریال در این هفته و در استان البرز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حمید رضا گل صباحی تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در پی اجرای طرح منطقه ای مبارزه با قاچاق کالا موفق به کشف بیش از یک میلیاردو 733 میلیون و 600 هزار ریال انواع کالای قاچاق شدند. وی افزود: در این طرح که طی 72 ساعت در سطح استان به اجرا درآمد مقادیری لوازم قاچاق از جمله لوازم بهداشتی، داروهای تقویتی، موتورسیکلت، انواع پوشاک، لوازم آشپزخانه، سوخت، مواد دخانی و غیره کشف و ضبط و در این رابطه 15 خودرو توقیف و 39 نفر نیز دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
دستگیری سارق نقابدار
سرهنگ خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اعلام خبر فوق گفت: در پی تماس تلفنی فردی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر اینکه لوازم داخل خودرو وی در حالیکه در کنار درب منزل پارک بوده به سرقت رفته است پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران کلانتری 14 رسالت قرار گرفت. وی افزود: با توجه به اینکه مالباخته چهره سارق را رویت کرده و بنابه اظهارات وی چهره سارق برای او آشنا است و احتمالا از اهالی همان محل بوده، بلافاصله چهره فرضی سارق ترسیم و جهت شناسایی سارق در اختیار ماموران قرار گرفت. سرهنگ خیرخواهان با اشاه به اینکه سارق محل زندگی خود را تغییر داده بوده گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس سارق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
دستگیری جاعل مستمری بگیر در کرج
سرهنگ گل صباحی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی اعلام شکایت اداره تامین اجتماعی شهرستان کرج مبنی بر اینکه یکی از خدمات بگیران این سازمان با توجه به اینکه در سال 82 فوت کرده اما حقوق و مزایای وی قطع نشده و فرزند وی از طریق تنظیم وکالت نامه جعلی حقوق او را دریافت می کند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی در ادامه اظهار داشت : با توجه به حساسیت موضوع ماموران بلافاصله وارد عمل شده و پس از بررسی پرونده و پی بردن به صحت و سقم مطلب، به این نتیجه رسیدند که فرزند متوفی به نام «سیف الدین» پس از فوت پدرش با جعل مدارک وی و تنظیم وکالت نامه، مستمری پدرش را تا کنون دریافت کرده است.
کرج آخرین ایستگاه سارق خودروهای پراید
سارق سابقه داری که اقدام به سرقت خودرو های پراید در شهرهای تهران، شهریار و شمال کشور می کرد، پس از انتخاب شهر کرج برای ادامه سرقتها، با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر و پرونده سرقتهای وی بسته شد. سرهنگ خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح این خبر اظهار داشت: در ساعت سه و 30 دقیقه بامداد روز گذشته در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی در حال سرقت از خودروهای پارک شده در خبابان اهری است، ماموران کلانتری 33 اهری جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند. فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه سارق در یک خودرو پراید در همان حوالی پنهان شده بوده و با هوشیاری ماموران بازداشت شده ادامه داد: پس از استعلام از خودروی پرایدی که مشخص شد سابقه سرقت از یکی از شهرهای شمالی را دارد متهم لب به اعتراف گشوده و به سرقت از هفت دستگاه خودرو پراید از تهران، شهریار و شمال کشور اقرار کرده و انگیزه خود از سرقت ها را تامین هزینه اعتیادش عنوان کرد.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود