15 فروردین 1392
شماره خبر: 22952

به کمک این مواد غذایی لاغر شوید

سپیدار‌آنلاین: گروه جالب و خواندنی

به کمک این مواد غذایی لاغر شوید


سپیدارآنلاین: اغلب رژیم‌های لاغری توجه ویژه‌ای به میزان كالری مصرفی فرد دارند.
مواد غذایی كه گردآوری كرده‌ایم دارای كالری بسیار كمی هستند و جالب اینجاست كه همین كالری بسیار كم در حین مصرف در بدن ـ زمانی كه مشغول گاز زدن، جویدن و هضم غذا هستید ـ به صفر می‌رسد. پس اگر در آغاز سال جدید قصد دارید بدنی خوش‌ فرم داشته باشید، توصیه می‌كنیم از همین فردا، نه از همین امروز این خوردنی‌ها را در سبد غذایی‌تان بگنجانید! شما می‌توانید مقادیر بیشتری از این خوراكی‌ها را بدون نگرانی از زیرپا گذاشتن رژیم لاغری‌تان مصرف كنید؛ جالب‌تر این كه با وجود كالری پایین، این میوه‌ها و سبزی‌ها خالی از مواد مغذی نیستند و می‌توانند معجونی بی‌نظیر برای پیشگیری از انواع و اقسام بیماری‌های كشنده و مزمن قرن بیست و یكم به شمار آیند.
خیار
اگر گرسنه‌تان شده و از رژیم غذایی‌تان خسته شده‌اید، بهتر است خوردن خیار را امتحان كنید. این صیفی سبز، نه‌تنها شما را شاداب می‌كند بلكه پر از مقادیر بسیار زیادی آب بوده و می‌تواند خنكای درونی‌تان را بخصوص در فصول گرم سال تضمین كند. همچنین خیار مملو از ویتامین K وC، پتاسیم و تركیبی به نام سیلیكاست كه برای اتصال بین بافت‌هایی نظیر عضلات، تاندون‌ها، رباط‌ها و استخوان‌ها، نقشی كلیدی دارد.
كرفس
كرفس یكی از سبزی‌های دوست‌داشتنی و غنی موجود در بازار است كه هر ساقه متوسط آن تنها شش كالری انرژی در خود ذخیره دارد. یك فنجان پر از كرفس می‌تواند یك‌سوم از نیاز روزانه‌ بدن شما به ویتامین K، A، فیبرهای غذایی، فولات و پتاسیم را برآورده‌ سازد. این سبزی ارزان قیمت همچنین حاوی تركیبی به نام فتالیدز است كه برای شل شدن بافت دیواره‌ شریان‌های خونی بسیار موثر است كه در نهایت با گشاد كردن رگ های خون‌رسان از پرفشاری خون جلوگیری می‌كند.
زرد‌آلو
زرد‌آلو از آن دست میوه‌هایی است كه نمی‌توان آن را نادیده گرفت. این میوه‌ تابستانی و زیبا، مملو از بتاكاروتن است كه مبارزی سلحشور در نبرد با غول‌های متعدد و بی‌شاخ و دمی نظیر سرطان، بیماری‌های قلبی و بیماری‌های

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود