15 فروردین 1394
شماره خبر: 139640

80 نفر از پرسنل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج بازنشسته شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه مردم و مسئولین

80 نفر از پرسنل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج بازنشسته شدند


با پیگیری های صورت از سوی شورای اسلامی کار سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج، مقدمات بازنشستگی 80 نفر از پرسنل این نهاد در نیمه دوم سال 1393 فراهم شد.
شورای اسلامی کار، شورای ایست مرکب از نمایندگان کارگران و کارکنان یک کارگاه و نماینده کارفرما (مدیریت) که در واحدهای دارای بیش از 35 نفر شاغل دائم تشکیل می شود.
ایجاد روحیه همکاری بین کارکنان هر واحد به منظور پیشرفت سریع امور، همکاری در جهت بالا بردن آگاهی کارکنان در زمینه های فرهنگی و اجتماعی، بالا بردن آگاهی کارکنان در زمینه های اقتصادی، فنی و حرفه ای و نظایر آن، نظارت بر امور واحد به منظور اطلاع از انجام صحیح کار و ارایه پیشنهاد سازنده به مسئولین مربوطه، همکاری با مدیریت در تهیه برنامه ها به منظور پیشبرد امور واحد، بررسی شکایات کارکنان در مورد نارسایی های واحد و پیگیری موارد، تلاش در جهت گسترش امکانات رفاهی و حفظ حقوق قانونی کارکنان واحد و بررسی و شناخت کمبودها و نارسایی های واحد و ارایه اطلاعات به مدیر یا هیات مدیره از جمله وظایف شورای اسلامی کار می باشد. سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج از جمله واحدهای مدیریت شهری است که با برگزاری انتخابات قانونی و تشکیل شورای اسلامی کار، در صدد ایجاد رابطه هدفمند، منطقی و قانونی بین کارکنان و کارفرما برآمده است. تعیین تکلیف وضعیت بازنشستگی و سختی کار پرسنل و انجام مذاکراتی در راستای ارتقای رفاه کارکنان از جمله اقدامات شورای اسلامی کار سازمان خدمات موتوری بوده که پرداخت به موقع حقوق و مزایا، تکمیل و تجهیز نمودن ساختمان اداری، شفاف سازی وضعیت قرارداد و کارکرد خودروها، تلاش در راستای تقویت انگیزه کارکنان و... را به همراه داشته است.
همچنین با پیگیری های صورت گرفته از سوی این شورا که صحبت نژاد ریاست آن را بر عهده دارد، مقدمات بازنشستگی 80 نفر از پرسنل و کارکنان سازمان خدمات موتوری که از شرایط قانونی لازم برخوردار بوده اند، طی 6 ماهه دوم سال 93 فراهم شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود