6 دی 1393
شماره خبر: 134271

طرح جامع خدمات رفاهی ویژه کارکنان مدیریت شهری کرج تهیه می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرح جامع خدمات رفاهی ویژه کارکنان مدیریت شهری کرج تهیه می شود


مدیر اداره رفاه شهرداری کرج،از تهیه طرح جامع خدمات رفاهی در این اداره خبر داد و اجرای آن را منوط به همراهی و حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیان کرد.
سعید زارع احصاء خواسته های نیروها در رسیدگی به نیازهای آنها و در پی آن افزایش بهره وری شهرداری را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: در وهله نخست باید نگرش نیروها به مسائل رفاهی واکاوی شده و خواسته های آنان از این بخش بررسی شود تا بتوانیم با در اختیار داشتن اطلاعات صحیح، تصمیمات مناسبی اتخاذ نماییم. وی در این خصوص به برگزاری همایش ادارات رفاهی کلانشهرها به میزبانی شهر تهران در ماه گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: برپایی این همایش نیز با هدف بررسی نیازهای کارکنان انجام گرفت و با استقبال مدیران و مسئولان رفاه ادارات و دستگاه های مختلف روبرو شد.
طرح جامع خدمات رفاهی تهیه می شود
زارع با بیان اینکه شاخص های مختلفی در بررسی توسعه خدمات رفاهی کارکنان مد نظر است، ادامه داد: وظایف این اداره بهبود و ارتقای سطح خدمات رفاهی و به طور کلی افزایش سطح و کیفیت زندگی پرسنل شهرداری کرج است که در این زمینه تهیه و اجرای طرح جامع خدمات رفاهی مد نظر قرار گرفته است. وی این طرح را در بخش های مختلف گردشگری، مسکن، ورزش، درمان و اختصاص وام های قرض الحسنه عنوان کرد و اجرای تدابیر و برنامه ریزی های مدون در راستای اجرایی شدن طرح مذکور را به عنوان یکی از اولویت های مهم اداره رفاه کارکنان شهرداری کرج خواند. این مسئول یادآور شد: پیشبرد طرح و تکمیل برنامه های اداره رفاه، منوط به دریافت و بررسی نظرات کارکنان نسبت به برنامه های به اجرا در آمده و نیز طرح های پیشنهادی است.
تامین رفاهیات، تحول در خدمات رسانی
مدیر رفاه کارکنان شهرداری کرج، تصریح کرد: ارائه خدمات رفاهی به کارکنان با توجه به نیازهای آنان، تحول بزرگی در رضایت نیروها از مجموعه ای که در آن اشتغال داشته و به ارائه خدمت می پردازند، به وجود خواهد آورد. زارع بازتاب این رضایت را در عملکرد بهینه نیروها نسبت به وظایف محوله دانست و بیان داشت: آرامش فکری و رضایت خاطر افراد از دستگاهی که در آن خدمت می کنند، موجب افزایش بهره وری در بخش هایی چون تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در فعالیت ها خواهد شد که این امر نباید از دید مسئولان دور مانده یا مورد کم توجهی قرار گیرد. وی خاطرنشان کرد: افزایش مراکز تفریحی و گردشگری در نقاط مختلف کشور، تامین نیازهای بهداشت و درمان، توجه به فرزندان معلول و تکریم بازنشستگان از جمله نیازهای آشکار کارکنان است که اداره رفاه شهرداری کرج با حمایت های جدی و قاطع شخص شهردار و همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر، برای اجرای مفید و موثر آنها گام محکم برداشته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود