19 مرداد 1391
شماره خبر: 10044

ظرفیتهای اطلاع رسانی به نحو مطلوبی استفاده شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 ظرفیتهای اطلاع رسانی به نحو مطلوبی استفاده شوند

سپیدار آنلاین:مدیر منطقه 5 شهرداری کرج گفت: با توجه به تاثیر گذاری بالای اطلاع رسانی باید از ظرفیت های این مهم به نحو مطلوبی استفاده شود.
علیرضا رحیمی در بازدید از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به نقش و پتانسیلهای مطلوب اطلاع رسانی در کلانشهر کرج عنوان کرد: باید از این ظرفیتها و بسترها به نحو مطلوبی استفاده شود. رحیمی ادامه داد: باید با اطلاع رسانی صحیح زمینه های افزایش اعتماد مردم به مسئولان افزایش یابد که این مهم از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه محقق شود.
رویکرد عدالت محور و شفاف سازی پایگاه خبری مدیریت شهری
مدیر منطقه 5 شهرداری کرج در ادامه یا اشاره به رویکرد عدالت محور و شفاف سازی پایگاه خبری مدیریت شهری گفت: این مهم قابل تقدیر است. رحیمی اظهار داشت: از زمان راه اندازی این پایگاه خبری تاکنون، اقدامات مطلوبی در زمینه اطلاع رسانی و انعکاس وقایع و رویدادهای شهرداری و شورای اسلامی شهر در این کلانشهر انجام شده است. وی با تقدیر از عملکرد مطلوب این مجموعه افزود: در واقع خبررسانی و اطلاع رسانی در خانواده بزرگ شهرداری هم اکنون روند رو به رشد و مطلوبی دارد.مسئولان از خبرنگاران حمایت کنند مدیر منطقه 5 شهرداری کرج بر افزایش زمینه های اطلاع رسانی در استان البرز و تاکید کرد و یادآور شد: در این زمینه مسئولان و مدیران نیز باید به دفاع از این قشر بپردازند و از آنها حمایت کنند. وی گفت: خبرنگاران به عنوان معتمدین مردم باید صادقانه و منصفانه از سوی مردم با مسئولین سخن بگویند و خواست آنها را به مسئولین منتقل کنند.
اصحاب رسانه ها نقاط ضعف را به مسئولان گوشزد کنند
این مسئول، رسالت خبرنگاران را فراتر از تنها تهیه و تولید یک خبر و انتشار آن دانست و افزود: مهمترین رسالت خبرنگاران گاهی بخشی به عموم مردم از رویدادها و مسائل روز جامعه است. رحیمی از خبرنگاران خواست تا نقاط ضعف را به مدیران و مسئولان گوشزد کنند تا اقدامات لازم برای رفع مشکلات و معضلات و افزایش رفاه شهروندان فراهم شود.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود