19 مرداد 1391
شماره خبر: 10059

شهرداری مشکلات بهداشتی محلات را بررسی می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهرداری مشکلات بهداشتی محلات را بررسی می کند

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 8 شهرداری کرج از بررسی مشکلات بهداشتی محلات خبر داد و گفت: در این زمینه اداره بهداشت همکاریهای لازم را ارائه دهد.
فرج الله ایلیات در گفتگوی رادیویی برنامه " شهر من سلام " در پاسخ به مشکلات شهروندان خیابان مطهری خیابان ابوذر شمالی کوچه ابراهیمی مبنی بر جاری شدن آب فاضلاب در جوی های خیابان و بوی نامتبوع موجود اظهار داشت: در اکثر مناطق و محلات قدیمی کرج که بافت قدیمی و فرسوده دارند، هم اکنون این مشکل وجود دارد. وی افزود: در این راستا با همکاری شرکت آب و فاضلاب و شهرداری در اکثر مناطق، عملیات لوله گذاری جدید در حال انجام است تا این مشکل به صورت ریشه ای در کرج حل شود.
اداره بهداشت مشکلات زیست محیطی محلات را پیگیری و رفع کند
این مسئول عنوان کرد: یکی از علل جاری شدن آب فاضلاب به داخل معابر و کوچه ها این است که اکثر خانه های قدیمی دارای چاه جذبی هستند و هم اکنون با پر شدن چاه ها، چاه جدیدی حفر نشده است. ایلیات با اشاره به آلودگی های مختلف جاری شدن آب فاضلاب در معابر ادامه داد: از وظایف اداره بهداشت است که در صورت روز مشکلات زیست محیطی اقدامات لازم را برای رفع مشکل انجام شود که در این راستا از سوی شهرداری با اداره بهداشت مکاتبه می شود و در صورت عدم توجه اقدامات لازم انجام خواهد شد.
جاری شدن آب فاضلاب موجب تخریب آسفالت معابر می شود
مدیر منطقه 8 شهرداری کرج یادآور شد: جاری شدن آب فاضلاب در معابر اصلی و فرعی علاوه بر ایجاد آلودگی های زیست محیطی، باعث از بین رفتن آسفالت و تخریب معابر می شود. وی از شهروندان خواست تا در صورت بروز مشکلات در بخشهای مختلف به خصوص خدمات شهری با شماره تلفن 34499430 حوزه خدمات شهری این منطقه تماس بگیرند.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود