7 مرداد 1391
شماره خبر: 9501

شرکت آب و فاضلاب مسئول جمع آوری فاضلابهای خانگی/ شهرداری آماده همکاری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شرکت آب و فاضلاب مسئول جمع آوری فاضلابهای خانگی/ شهرداری آماده همکاری است

سپیدار آنلاین: رئیس اداره عمران منطقه 2 شهرداری کرج با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب مسئول جمع آوری فاضلابهای خانگی است، گفت: در این زمینه شهرداری آماده همکاری است.
خسروی در گفتگو با برنامه شهر من سلام رادیو البرز در پاسخ به مشکلات شهروندان محله شیخ آباد مبنی بر جاری شدن فاضلاب منازل در معابر این محله اظهار داشت: در محلاتی نظیر نوروزآباد و شیخ آباد هدایت فاضلاب خانگی بر عهده شرکت آب و فاضلاب است که در این زمینه شهرداری آماده همکاری و تعامل می باشد. وی با اشاره به اینکه در قانون شهرداریها، جمع آوری آبهای سطحی به خصوص هنگام بارش باران و هدایت به داخل کانیو و کلکتورها از وظایف ذاتی شهرداریها است، افزود: هدایت فاضلاب خانگی به داخل کانیو و کلکتورهای اصلی باعث افزایش مشکلات و مسائل زیست محیطی می شود. این مسئول عنوان کرد: این مهم در حوزه اختیارات آبفای کرج است که باید هرچه سریعتر با همکاری و تعامل مسئولان مربوطه این فاضلاب جمع آوری شود. خسروی ادامه داد: در حال حاضر آبهای فاضلاب این محله به پشت ریل راه آهن دپو می شود که به مرور زمان باعث فرسایش زیرسازی خط راه آهن می شود و مشکلات جبران ناپذیری را به وجود می آورد.
اهمیت رسیدگی به مشکلات شهروندان در مناطق محروم
رئیس اداره عمران منطقه 2 شهرداری کرج اعلام کرد: یکی از اهداف اصلی این منطقه رسیدگی به مشکلات شهروندان به خصوص در مناطق محروم است تا میزان خدمات رسانی به شهروندان افزایش یابد. وی اظهار داشت: برای رفع مشکلات مربوط به آبهای سطحی، این منطقه اقدامات لازم را برای حفر چاه های جذبی انجام می دهد تا با همکاری اداره آبفا، سیستم فاضلاب این محله نیز اصلاح شود.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود