1 شهریور 1391
شماره خبر: 10499

تمهیدات لازم برای آغاز دور دوم سفرهای تابستانی انجام شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تمهیدات لازم برای آغاز دور دوم سفرهای تابستانی انجام شده است

سپیدار آنلاین: مدیر اداره کل حمل و نقل پایانه‌های استان البرز از اجرای تمهیدات لازم برای ارائه امکانات به مسافران در دور دوم سفرهای تابستانی خبر داد.
جواد عطرچیان در جلسه‌ای با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل مسافر افزود: با هماهنگی‌های انجام شده تمامی امکانات لازم به منظور خدمات رسانی به مسافران انجام شده است. وی ادامه داد: نیروهای انسانی،‌ تجهیزات و تمامی امکانات فراهم شده است تا به مسافران ارائه شود. این مسئول با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان و آغاز مجدد سفرهای تابستانی تأکید کرد: فروش اینترنتی بلیت اتوبوس و هماهنگی برای فروش بلیت اتوبوس در سطح شهر نیز فراهم شده است. عطرچیان در ادامه سخنان به وجود 26 شرکت حمل و نقل در این استان اشاره کرد و گفت: این شرکت‌ها با در اختیار داشتن انواع وسایل نقلیه عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در ایام تابستان به مسافران سرویس دهی می‌کنند. وی افزد: براساس تمهیدات اندیشیده شده و همچنین هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌هایی چون پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، اداره کل راه و شهرسازی تمامی تمهیدات لازم به منظور افزایش سطح ایمنی سفرها نیز اندیشیده شده است.
البرز دارای 7 دوربین نظارت تصویری است
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز در ادامه به وجود 7 دوربین نظارت تصویری و 15 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان البرز اشاره کرد و گفت: با استفاده از این دستگاه‌ها وضعیت تردد محورهای ارتباطی استان به صورت شبانه روزی کنترل و با هماهنگی با سایر دستگاه‌ها جریان ترافیک مدیریت می‌شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود