19 اسفند 1391
شماره خبر: 22021

طرح نوروزی جابجایی مسافران در البرز تا 16 فروردین ادامه دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طرح نوروزی جابجایی مسافران در البرز تا 16 فروردین ادامه دارد


سپیدارآنلاین: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان البرز از جابجایی مسافران البرزی در بخش حمل ونقل عمومی تا 16 فروردین خبر داد.
محمد جواد عطرچیان گفت: این طرح نوروزی با نظارت این سازمان از 24 اسفند شروع و تا 16 فروردین ادامه دارد. وی تصریح کرد: تمام دستگاه های مرتبط با تمام امکانات و هماهنگی ها لازم از اجرای این طرح آمادگی خود را اعلام کردند. وی در ادامه افزود: طی جلسات برگزار شده تمامی هماهنگی ها صورت گرفته و لازمه ارائه خدمات بهینه به مسافران البرزی را همکاری و تلاش مضاعف تمامی دستگاه ها و نهادها دانست.
محورهای پر تردد کشور در البرز از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان البرز گفت: وجود مهمترین محورهای پر تردد و شریانی کشور در استان البرز، از حساسیت و اهمیت ویژه در جهت ایجاد شرایط تردد روان در استان برخوردار است. وی با بیان اینکه استان البرز در مسیر گذر مسافران استان های غربی و شمالی کشور قرار دارد، گفت: این استان در محورهای مواصلاتی سایر استان ها قرار داردکه بایستی به خوبی ترافیک این محورها کنترل شود. عطرچیان ادامه دارد: اقدامات و برنامه های لازم در جهت تردد روان و فراهم کردن شرایط امن در جاده ها و مسیرها صورت گرفته است. وی اظهار داشت: توجه به مقوله ایمنی سفر از دیگر اولویت های دستگاه ها باید باشد که نوروزی سالم و بدون حاثه را داشته باشیم.
افزایش امکانات در محورهای ارتباطی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود