1 شهریور 1391
شماره خبر: 10519

گره کور ترافیکي در مهمترین تقاطع منطقه 2 باز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 گره کور ترافیکي در مهمترین تقاطع منطقه 2 باز شد

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 2 شهرداری کرج عنوان کرد: با اصلاح هندسی چهار راه مصباح، گره کور ترافیکي در یکی از مهمترین تقاطعات همسطح این منطقه باز شد.
محمدرضا ناصرخاکی با بیان این مطلب افزود: عملیات اصلاح هندسی در چهار راه مصباح به عنوان یکی از مهمترین و پرتردد ترین مسیر عبوری منطقه 2 کرج طی یک ماه گذشته انجام شد. وی عنوان کرد: چهار راه مصباح یکی از تقاطعات همسطح مهم کرج محسوب می شود که با گره های ترافیکی متفاوتی در طول ساعات پرتردد شبانه روز مواجه است.
این مسئول ادامه داد: انجام امور کارشناسی و اقدامات عمرانی در این چهار راه طی ماه گذشته آغاز شد که بر اين اساس تا حدودی موجب بازگشایی برخی از این مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور در این مسیر شد. ناصرخاکی خاطرنشان کرد: علاوه بر اجرای طرح اصلاح هندسی در تقاطع همسطح چهار راه مصباح، عملیات پیاده روسازی نیز توسط واحد عمران منطقه 2 شهرداری کرج در حدفاصل چهار راه کارخانه قند تا خیابان زجاجی کهن اجرایی شد. وی هدف از اجرای این عملیات عمرانی را تسهیل عبور و مرور شهروندان ذکر کرد و افزود: اجرای این طرح عمرانی موجب تسهیل در تردد شهروندان از پیاده رو می شود. ناصر خاکی در ادامه به مسطح سازی و تایل گذاری جدید در طول مسیر چهارراه مصباح خبرداد و گفت: این عملیات نیز هفته گذشته آغاز شده است.
اهمیت پاسخ به نیازهای منطقی شهروندان در مسائل شهری
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با بیان اینکه، مجموعه شهر و زندگی شهروندی مستعد نیازهای مختلف است، افزود: پاسخ به نیازهای منطقی شهر و شهروندان از مسائل مهم و حائز اهمیتی است که شهرداری این منطقه بر انجام آن اهتمام ویژه ای دارد. ناصرخاکی بیان کرد: افزایش سرانه های مختلف شهر اعم از فرهنگی، تفریحی، عمرانی و خدماتی از جمله مواردی است که موجب پاسخگویی مناسب به نیاز زندگی شهروندی می شود. وی در خصوص افزایش سرانه تفریحی در سطح منطقه به بازسازی هشت پارک محله ای اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده هشت پارک محله ای در سطح منطقه از جمله پارک دولت آباد و زینبیه به طور کامل بازسازی می شود. این مسئول همچنین عنوان کرد: شناسائی و ایجاد سرویس های بهداشتی در پارکها همچنین حفظ ، تعمیر و نگهداری از این سرویس های بهداشتی از دیگر مواردی است که جزء برنامه های مهم و اولویت دار است.
ناصر خاکی با اشاره به اینکه 85 درصد خواسته های شهروندان منطقی است، گفت: برای تحقق اهداف پیش بینی شده این منطقه نیاز است همه امور طبق برنامه ریزی های کارشناسی شده پیش رود.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود