1 شهریور 1391
شماره خبر: 10531

مديرعامل سازمان عمران و نوسازي شهرداري كرج توديع و معارفه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مديرعامل سازمان عمران و نوسازي شهرداري كرج توديع و معارفه شد

سپیدار آنلاین: با برگزاري مراسمي مديرعامل سازمان عمران و نوسازي شهرداري پيش از ظهر امروز توديع و معارفه شد.
پايگاه خبري مديريت شهري كرج طي مراسمي سيف الدين جعفري مدير عامل سابق سازمان عمران و نوسازي شهرداري كرج توديع و علي سلطاني مقدم به عنوان مديريت جديد اين سازمان معارفه شد. در اين مراسم شهردار كرج با تبريك عيد فطر، همچنين تشكر از تلاش هاي خالصانه به مسئولان حاضر در مراسم عنوان كرد: مدير سابق سازمان عمران و نوسازي شهرداري كرج خدمات ارزنده اي را در خصوص عمليات عمراني انجام داده است.آقازاده با اشاره به سابقه 20 ساله سيف الدين جعفري و تجارب بالاي وي اظهار داشت: از تجارب وي در حوزه هاي مختلف شهرداري استفاده خواهد شد. اين مسئول همچنين ورود علي سلطاني مقدم به سازمان عمران و نوسازي را تبريك گفت و افزود: اميد است شاهد تلاش مطلوب وي در زمينه فعاليت هاي عمراني باشيم. وي با اشاره به ارتباط رشته تحصيلي مدير عامل جديد سازمان عمران و نوسازي با سمت وي بيان كرد: اين مطلب تاثير بسزايي در پيشرفت عمليات عمراني دارد.
380 پروژه در شهر كرج در حال انجام است
شهردار كرج فعاليت هاي عمراني كرج در دو دهه اخير را بسيار مطلوب عنوان و ذكر كرد:‌ تا كنون 380 پروژه در شهر كرج در حال انجام است. آقازاده حجم كار خدمات عمراني در طول تاريخ مجموعه مديريت شهري را بي سابقه دانست و افزود: اين امر حاكي از تلاش مديران و مسئولان برجسته و ساعي اين مجموعه است. اين مسئول با بيان اينكه پنج سال گذشته يكي از بهترين مقاطع كار عمراني در شهرداري كرج بوده است، عنوان كرد: اين مهم تنها با مشاركت و همكاري نيروهاي عمران و ساير بخش هاي شهرداري اتفاق افتاده است.
خدمت به مردم از افتخارات مسئولان و كاركنان شهرداري است
مدير روابط عمومي و بين الملل شهرداري كرج در اين مراسم عنوان كرد: يكي از افتخاراتي كه مجموعه مديريت شهري دارد، زندگي در نهادي است كه وظيفه آن خدمت به مردم است.
عليرضا پيغمبر دوست با اشاره به اينكه حوزه عمران به صورت مستقيم با شهروندان در ارتباط است، بيان كرد: اين حوزه از مهم ترين حوزه هايي است كه به عنوان كارنامه شهرداري محسوب مي شود. اين مسئول همچنين اجراي 380 پروژه در كارنامه شهرداري را از افتخارات اين مجموعه دانست و افزود: استفاده از افراد كار آمد تاثير بسزايي در اين زمينه داشته است.
جذب افراد كارشناس موجب موفقيت حوزه عمران است
در ادامه مدير عامل سابق سازمان عمران و نوسازي شهرداري كرج، موفقيت شهرداري در حوزه عمران را در گرو جذب افراد كارشناس اعلام كرد.

جعفري عنوان كرد: سازمان عمران و نوسازي شهرداري كرج با توجه به چالش ها و فراز و نشيب هاي زياد و همكاري و همدلي مسئولان راه اندازي شد.

وي براي مديريت جديد سازمان آرزوي موفقيت كرد.

سازمان عمران و نوسازي كرج در راستاي اهداف شهرداري ارتقا مي يابد
مدير عامل جديد سازمان عمران و نوسازي شهرداري كرج با تشكر از اعتماد شهردار و دادن سكان مديريت سازمان به وي عنوان كرد: سازمان عمران و نوسازي كرج در راستاي اهداف شهرداري ارتقا مي يابد.

سلطاني مقدم بيان كرد: اميد است با همكاري مسئولان چهره شهر را زيبا تر و تاثير گذاري حوزه عمران در شهر را ارتقا دهيم.

گفتني است، اين مراسم با حضور شهردار، مدير روابط عمومي و بين الملل شهرداري كرج، معاون شهرسازي، معاون فني و عمراني، مدير بازرسي، رئيس اداره حراست،‌ مدير منطق 11 شهرداري كرج و جمعي از مسئولان سازمان عمران و نوسازي شهرداري كرج در ساختمان اين سازمان برگزار شد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود