16 اسفند 1391
شماره خبر: 21902

تحول سازمان عمران و نوسازي حاصل تلاش هاي بي وقفه

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تحول سازمان عمران و نوسازي حاصل تلاش هاي بي وقفه


سپیدارآنلاین: شهردار كرج رشد و تحول سازمان عمران و نوسازي را حاصل تلاش بي وقفه دانست و گفت: 65 درصد پروژه هاي آسفالت سال آتي به سازمان عمران و نوسازي محول مي شود.
سيدعلي آقازاده، در حاشيه جلسه شوراي سازمان عمران و نوسازي با بيان اينكه حاصل تلاشهاي بي وقفه ماه هاي اخير در سازمان عمران و نوسازي، تحول و حركت رو به رشدي است كه در آن مشاهده مي شود عملكرد اين سازمان را قابل قبول دانست. وي ادامه داد: سازمان عمران ونوسازي داراي پتانسيل هاي بالقوه بسياري است كه انگيزه جواني، تخصص و تعهد موجود در مديريت ،كارشناسان و نيروهاي اجرايي آن هر روز بيش از ديروز اين ظرفيت ها را بالفعل و اجرايي مي كند. آقازاده سال 91 را خيز بلند اين سازمان به سمت قبول مسئوليت بيشتر در حوزه عمران و آباداني شهر برشمرد و سال 92 را نيز سال فرصت هاي بزرگ براي ثبت دستاوردهاي بزرگ دانست.
واگذاري 65 درصد پروژه هاي آسفالت سال آتي به سازمان عمران و نوسازي
رئيس سازمان شوراي عمران ونوسازي، كارخانه آسفالت شهرداري كرج كه زيرمجموعه سازمان عمران و نوسازي مي باشد را در چرخه عمران و آباداني شهر بسيار مهم برشمرد و هدايت راهبردي مديرعامل عمران و نوسازي را در استفاده بهينه از اين فرصت رضايت بخش دانست و افزود: با توجه به قابليت هاييي كه در اين مجموعه موجود است تصور و باور بنده بر اين است كه در سال هاي آتي اين سازمان به اصلي ترين ركن عمران و آباداني در كرج و الگوي مناسب براي كلانشهرها بدل خواهد شد. اين مسئول گفت: در حال حاضر بخش عمده اي از آسفالت مناطق توسط كارخانه اسفالت تامين مي شود و سال آينده نيز 65 درصد از پروژه هاي آسفالت بر عهده اين سازمان است.
لزوم توجه ويژه به بحث نوسازي

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود