1 شهریور 1391
شماره خبر: 10546

ارائه راز شاد زیستن با حضور دکتر الهی قمشه ای

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 ارائه راز شاد زیستن با حضور دکتر الهی قمشه ای

سپیدار آنلاین: مسئول آموزش سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از اجرای طرح "هر روز یک کارگاه" در اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در این کلانشهر خبر داد.
مرجان سادات مساعد اظهار داشت: همزمان با افتتاح و آغاز به کار اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه و صنایع وابسته استان البرز، از سوی واحد آموزش سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری برنامه های مختلفی در بخش جنبی این نمایشگاه برگزار می شود. وی افزود: در این زمینه طبق برنامه ریزی قرار است که طرح "هر روز یک کارگاه آموزشی" از سوی واحد آموزش سازمان به صورت هر روز در نمایشگاه برگزار شود.
کرجی ها به دنیای کاکتوسها پا می گذارند
این مسئول عنوان کرد: در این کارگاه ها تمامی شهروندان در مقاطع مختلف می توانند شرکت کنند و به فراگیری نکات ارائه شده در حوزه فضای سبز با موضوعات متنوع بپردازند.
مساعد ادامه داد: دنیای کاکتوسها، باغهای شیشه ای، راز ماندگاری گلها، پنجره های رویایی و اعجاز گیاهان دارویی از جمله موضوعات و عناوین این کارگاه های آموزشی است.
حضور دکتر الهی قمشه ای در کرج
مسئول آموزش سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: طبق برنامه ریزی قرار است که در روز 15 شهریورماه سال جاری، در یکی از این کارگاه های آموزشی، دکتر الهی قمشه ای حضور یابد و سخنرانی بپردازد. این مسئول با اشاره به اینکه شرکت در این کارگاه ها برای شهروندان رایگان است، افزود: در این کارگاه آموزشی نکاتی را در مورد شاد زیستن و فضای سبز به شهروندان شرکت کننده ارائه می کند. وی اظهار داشت: تمامی کارگاه های مربوطه از 12 تا 16 شهریورماه سال جاری هر روز از ساعت 18 الی 19:30 در محل نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج در باغ گلهای پارک چمران برگزار خواهد شد. مساعد افزود: در حاشیه برگزاری کارگاه های مربوطه، اقلام و بروشورهای آموزشی به شهروندان شرکت کننده در این نمایشگاه ارائه می شود.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود