25 شهریور 1392
شماره خبر: 106075

دوازدهمین كارگروه فرهنگي البرز به ميزباني منطقه 5 كرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دوازدهمین كارگروه فرهنگي البرز به ميزباني منطقه 5 كرج برگزار شد


اين جلسه با حضور مدير فرهنگ و ارشاد اسلامي كرج ،قائم مقام منطقه 5 شهرداری کرج و تعدادي از نمايندگان برخي دستگاه‌ها با هدف تقویت بنیه فرهنگی شهر برگزار شد.
در اين نشست رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كرج اظهار داشت: در حوزه فرهنگ نمي توان انتظار خروجي فوري و سريع داشت و بايد به مرور منتظر تغييرات در شهر و اشخاص باشيم. حجت الاسلام پيرعلي با اشاره به اينكه نفرات و اعضاي اين كارگروه هنوز به طور كامل تثبيت نشده و در حال شناسايي افراد هستيم، گفت: بر اين اساس با دعوت از افراد مختلف در تلاشيم تا فارغ از مسئوليت‌هاي سياسي، كارگروهي تخصصي در زمينه فرهنگ را در شهر كرج راه‌اندازي كنيم. وي با تاكيد بر مقابله درست و منطقی با تهاجم فرهنگي دشمن، افزود: به دلیل عدم توجه به مسائل فرهنگی در کشور بوده که ما نتوانستیم با تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله منطقی داشته باشیم. پیر علی ادامه داد: در حال حاضر نیز مانند 8 سال دفاع مقدس کشور در جنگ است اما جنگ نرم که به مراتب از جنگ تن به تن خطرناکتر است که کارهای فرهنگی بزرگترین مهمات آنها است.وی سرمایه گذاری خصوصی در بخش فرهنگ را بسیار مهم برشمرد و عنوان کرد: ما از امكانات و ظرفيت‌هاي بسيار خوبي براي عقب راندن اين تهاجم برخورداريم كه متاسفانه هنوز نتوانستيم از اين پتانسيل به خوبي بهره برداري نماييم. مدير فرهنگ و ارشاد اسلامي كرج به تعداد كانون‌هاي فرهنگي، پايگاه‌هاي بسيج، مساجد و هيئات مذهبي در شهر اشاره كرد و ادامه داد: با برنامه‌ريزي و انسجام مي توانيم از اين ظرفيت‌ها به نحوي شايسته در جهت پياده‌سازي اهداف نظام و انقلاب اسلامي بهره‌برداري كنيم.
گفتني است از مصوبات جلسه فوق فعال شدن كارگروه‌هاي فرهنگي در شش منطقه شهرداري تا پايان مهرماه و فعاليت ديگر مناطق تا پايان سال بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود