9 مهر 1392
شماره خبر: 107051

احداث پارك 7 هكتاری نور در امتداد پارك استاد شهریار در منطقه 8 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

احداث پارك 7 هكتاری نور در امتداد پارك استاد شهریار در منطقه 8 کرج


معاون فنی عمرانی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از احداث پارک هفت هکتاری نور حد فاصل میدان طالقانی تا کوه نورالشهدا خبر داد و گفت: این پارک در امتداد پارک استاد شهریار است.
علی اصغر درویش با اعلام این خبر اظهار داشت: از سوی سازمان پارکها، هم اکنون عملیات احداث پارک نور با مساحتی بالغ بر هفت هکتار حد فاصل میدان طالقانی تا کوه نورالشهدا در حال انجام است. وی با اشاره به قرارگیری این پارک در محدوده منطقه 8 شهرداری کرج افزود: این پارک در باند غربی بلوار طالقانی و در ادامه پارک استاد شهریار احداث می شود.
ساماندهی خودروهای شهرک اداری با احداث پارکینگ پارک نور
این مسئول عنوان کرد: پارک نور دارای امکاناتی نظیر زمین بازی کودکان، ست تندرستی، زمین ورزشی، شهربازی، آبنما، سرویس بهداشتی، نمازخانه، کافی شاپ، رستوران، پیست اسکیت، پارکینگ و آلاچیق است. درویش ادامه داد: این پارک، یکی از پروژه های ویژه سازمان پارکها است که با توجه به وجود مزار شهدای گمنام در کوه نورالشهدا و امتداد این پارک تا مزار شهدا، عنوان این پارک نور نامگذاری شده است.
نصب المان و سردیس مشاهیر ایران در پارک نور
وی ادامه داد: همچنین طبق برنامه ریزی قرار است که المانها و سردیس های مشاهیر نامی ایران و شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز در قسمتهایی از این پارک نصب شود. این مسئول گفت: در حال حاضر پارکهای مختلفی از قبیل شهر دانایی، باغ چوبی، گذر سبز مهرشهر، نهر دلمبر، گل نرگس، بوستان بهشت، باغ ریحان و ... از سوی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود