7 مرداد 1391
شماره خبر: 9514

اجرای پروژه بهسازی پارک نور در منطقه 8 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اجرای پروژه بهسازی پارک نور در منطقه 8 کرج

سپیدار آنلاین: رئیس اداره عمران منطقه 8 شهرداری کرج از اجرای پروژه بهسازی پارک نور در میدان طالقانی خبر داد.
خوانین زاده در گفتگوی رادیویی برنامه شهر من سلام در پاسخ به مشکل یکی از شهروندان مبنی بر نشست چاهی در محدوده رادیو روبروی اداره محیط زیست اظهار داشت: طی چند روز آینده نیروهای عمرانی این منطقه به محل مورد نظر اعزام می شوند و اقدامات لازم را برای پر کردن چاله و آسفالت محل انجام می دهند. وی افزود: در حال حاضر از سوی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از میدان طالقانی تا تپه نورالشهدا لاین غربی بلوار طالقانی شمالی پروژه بهسازی پارک نور در حال اجرا است.
اختصاص بیش از یک میلیارد تومان برای بهسازی پارک نور
این مسئول عنوان کرد: این پروژه که با همکاری این منطقه انجام می شود، دارای اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان است. خوانین زاده با اشاره به بروز مشکلاتی در زمینه خرابی معابر ناشی از اجرای این پروژه ادامه داد: این پروژه طبق مصوبات شورای اسلامی شهر و به همت سازمان پارکها اجرا می شود.
اهتمام ویژه مسئولان برای افزایش سرانه فضای سبز در منطقه 8
رئیس اداره عمران منطقه 8 شهرداری کرج اعلام کرد: با توجه به تغییر حوزه استحفاظی و افزایش میزان اماکن فضای سبز در این منطقه، از اولویتهای اصلی حفظ این منابع فضای سبز است. وی یادآور شد: در سال جاری پروژه های مختلف فضای سبز و بهسازی پارکها در نقاط مختلف این منطقه اجرا می شود تا سرانه های فضای سبز افزایش یابد.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود