7 شهریور 1391
شماره خبر: 10866

460 نفر در آرامستان بهشت سكينه(س) كرج دفن شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

460 نفر در آرامستان بهشت سكينه(س) كرج دفن شدند

سپیدار آنلاین: در مردادماه سال جاري در مجموع 460 متوفي در آرامستان بهشت سكينه(س) كرج دفن شدند.
در مرداد ماه سال 91 تعداد 713 نفر متوفی در این سازمان به ثبت رسیده است که از مجموع این تعداد 376 نفر مذکر 232 نفر مؤنث و 105 نفر نوزاد بوده اند. در مرداد ماه تعداد 406 نفر در آرامستان بهشت سیکنه (س)، 174 نفر در آرامستانهای استان البرز و 133 نفر جهت دفن به سایر شهرهای کشور انتقال داده شده است.
بازدید مدیر عامل اتحادیه آرامستانهای كشور از سازمان آرامستانهای شهرداری كرج
قنبریان مدیرعامل اتحادیه آرامستانهای کشور و جلالیان معاون مالی و اداری این اتحادیه از این سازمان و گلزار شهدای بهشت سکینه بازدید كردند. در این بازدید که حدود 2 ساعت به طول انجامید، پورمظاهری مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری کرج ضمن، خواستار تعامل و همکاری همه جانبه دو طرف در زمینه همکاری سازمان آرامستانها شدند. در ادامه قنبریان نیز ضمن تأیید اين مطلب اظهار داشت: اگر زمینه همکاری بین تمامی آرامستانهای کشور فراهم شود و رویه مشترک ارائه خدمات به هم میهنان ایجاد شود سیستم خدمت رسانی در سیستم متوفیات نیز باعث به روز شدن تمامی مسائل مربوط به آرامستانهای سراسر کشور خواهد شد.
اسكندر ابراهیمی به عنوان مسئول پیگیری امور آرامستانهای سطح شهر منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیر عامل این سازمان اسکندر ابراهیمی مدیر متوفیات سازمان با حفظ سمت فعلی به عنوان مسئول پیگیری امور آرامستانهای سطح شهر منصوب شد. گفتنی است ابراهیمی در خصوص پیگیری آرامستانهای سطح شهر به امور ساماندهی دفن، جلوگیری از دفن غیر مجاز و هماهنگی جهت بهسازی رسیدگی خواهد كرد. در اين زمينه از زحمات حسن سیفی متصدی پیشین تقدیر به عمل آمد.
امیر مدیری به عنوان مسئول دفتر مدیر عامل سازمان آرامستانها منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیر عامل این سازمان امیر مدیری به عنوان مسئول دفتر مدیر عامل سازمان آرامستانها منصوب شد و از زحمات محمدرضا متوقع مسئول دفتر پیشین تقدیر به عمل آمد.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود