25 آبان 1392 شماره خبر: 110141 فرهنگ تماس با واحدهای امدادی تقویت شود سپیدارآنلاین: گروه شهری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، تعداد زنگ های سامانه 125 را روزانه به صورت میانگین یک هزار و 535 تماس ذکر و عنوان کرد: از این میان یک هزار و 497 مورد به مزاحمت های تلفنی اختصاص دارد.سهراب شهبانی با بیان اینکه باید در نسخه قابل چاپ برچسب ها: خدمات, سازمان, ایمنی, شهرداری, نشانی, مزاحمت, تلفنی, شهروندان, عنوان, سامانه, فرهنگ, ماموران, شهبانی, گزارش, مزاحمان, اختصاص, میانگین, تعداد, روزانه, ادامه مطالب مشابه: 95 درصد از تماس های آتش نشانی مزاحمت تلفنی است شمارههاي مزاحمان مورد پيگيري قانوني قرار مي گيرد شهروندان از تماس تلفنی غیرضروری با آتش نشانی کرج خودداری کنند سازمان آتش نشانی آماده برگزاری دوره های آموزش ایمنی در کرج امکان ثبت و ضبط مکالمات سامانه 125 مهیا شد